۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۳۶۷۱۸
اربعين:

امام حسين پياده روي ميليوني اربعين حسيني را مديريت مي‌كند

امام جمعه موقت كاشان، پياده روي ميليوني اربعين حسيني را از معجزات امام حسين(ع) دانست و گفت: يقينا پياده روي اربعين حسيني را امام حسين(ع) مديريت مي كند و در اين برنامه از هيچكس ديگري هيچ كاري ساخته نيست.
حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار

حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، گفت: با برطرف شدن موانع سد ر اه پياده روي اربعين و تأكيد رهبر معظم انقلاب به آسان سازي زيارت كربلا، اين اراده خداوند است تا عظمت و حقانيت امام حسين(ع) با اربعين حسيني در حال جهاني شدن است.

وي افزود: با جهاني شدن امام حسين(ع) آن هم قبل از ظهور امام زمان (عج) حقايق عاشورا و كربلا بايد براي مردم روشن شود، از اين رو زمينه هاي ظهور در حال آماده شدن است و به همين علت است كه اربعين حسيني سال به سال پر رنگ تر و پر شور تر از سال قبل برگزار مي شود.

امام جمعه موقت كاشان، اظهار داشت: پيش از اين زمينه پياده روي اربعين حسيني فراهم نبود،  اما امروز به توصيه رهبرمعظم انقلاب تمامي موانع براي حضور مردم در پياده روي اربعين برداشته شده است تا حضور همگاني در اين كنگره عظيم ميليوني در كربلا آماده شود.

حجت الاسلام اسلامي تبار، پياده روي ميليوني اربعين حسيني را از معجزات امام حسين(ع) دانست و يادآور شد: يقينا پياده روي اربعين حسيني را امام حسين(ع) مديريت مي كند و در اين برنامه از هيچكس ديگري هيچ كاري ساخته نيست.

وي حضور دهها ميليوني مسلمانان و ارادت مندان به ابا عبدالله الحسين(ع) را در يك منطقه جغرافيايي محدود بنام كربلا را معجزه امام حسين(ع) خواند و عنوان كرد: حضور جمعيت ميليوني در پياده روي اربعين آن هم در كشوري كه  جنگ و خونريزي و انفجار و نا امني است هيچ توجيهي به غير از معجزه امام حسين(ع) نمي تواند باشد.

امام جمعه موقت كاشان، گفت: هيچ كجاي دنيا و هيچ كشور و قدرتي توانايي جمع آوري چنين جمعيت دهها ميليوني در يك منطقه جغرافيايي محدود به نام كربلا ندارد آن هم  بدون اينكه كوچكترين مشكلي به لحاظ امنيتي و تأمين موادغذايي و بهداشتي براي آنها به وجود بيايد، چيزي به غيراز معجزه امام حسين(ع) نيست.

حجت الاسلام اسلامي تبار، گفت: تجمع چنين جمعيتي در زيارت اربعين حسيني از معجزات و جاذبه امام حسين(ع) است تا زمينه ظهور امام زمان(عج) را فراهم كند، بنابراين انقلاب اسلامي ايران نيز با مديريت امام زمان(ع) و به فرماندهي امام راحل به پيروزي رسيد و امروز نيز توسط رهبر معظم انقلاب هدايت مي شود.

وي، پيروزي انقلاب اسلامي و اربعين حسيني  زمينه ساز ظهور امام زمان(عج) دانست و افزود: امام راحل نيز در به ثمر رسانيدن انقلاب اسلامي ايران مأمور بود تا انقلاب را به پيروزي برساند و به دست صاحب اصلي آن برساند و امروز هم اربعين حسيني زمينه هاي ظهور را دارد فراهم مي‌كند./1307/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات