۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۵۳۲۲۸۷
حجت الاسلام جوشقانیان:

دشمن از ولایتمداری جامعه اسلامی ما می‌هراسد

رییس مجمع عالی بسیج استان قم با بیان این‌که دشمن از ولایتمداری جامعه اسلامی می‌هراسد، گفت: آن اشک، عزاداری و مجاهدتی ارزشمند است که در مسیر ولایت باشد.
حجت الاسلام جوشقانیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین جوشقانیان در یادواره شهید مدافع حرم مهدی علیدوست با عنوان «لاله‌های آسمان» که امشب در مسجد حضرت علی اصغر(ع) واقع در بلوار شاهد قم برگزار شد، به تبیین اوصاف و ویژگی‌های اصحاب امام حسین(ع) پرداخت و گفت: نخستین ویژگی این بزرگواران این است که همه خطرهایی که متوجه امام حسین(ع) بود را به جان خریدند و خویشتن را سپر بلای ایشان کردند.

رییس مجمع عالی بسیج استان قم ادامه داد: دشمن از وجود صرف عبادت احساس خطر نمی کند، بلکه از آن عبادتی هراس دارد که در رکاب ولی خدا باشد؛ یاران امام حسین(ع) از همه زندگی خود در راه ولایت گذشتند.

وی با بیان اینکه امروزه در عرصه جبهه مقاومت جوانان برومند و با ایمان جمهوری اسلامی در حال جهاد هستند، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «اگر نسل امروز ما از نسل دفاع مقدس جلوتر نباشند، عقب‌تر نیستند»؛ امروزه در این دنیای پر زرق و برق جوانانی همچون شهید مهدی علیدوست و شهید حججی دست از تعلقات دنیوی کشیدند و برای دفاع از حریم حرم حضرت زینب کبری(س) رهسپار راه عشق شدند.

حجت الاسلام جوشقانیان دومین ویژگی اصحاب امام حسین(ع) را «همراهی با اباعبدالله(ع) تا آخرین قطره خون» دانست و اظهار داشت: 600 آیه از قرآن درباره فرهنگ جهاد و مقاومت است؛ این فرهنگ باید در همه امورمان نهادینه شود، چراکه تا زمانی که این فرهنگ پابرجا باشد دشمن می هراسد.

رییس مجمع عالی بسیج استان قم خاطرنشان کرد: به یقین دشمنان از حضور میلیونی مردم ولایتمدار در اربعین حسینی می هراسند؛ در مکتب اباعبدالله(ع) محبت به خاندان عصمت و ولایت افتخار ما است؛ امروزه داعشی ها که سرمنشأ آن آمریکا و آل سعود است با انتشار فیلم های خشن می خواهند برای خودشان قدرتی دست و پا کنند و ترس به جان دیگران بیاندازند، اما غافل از اینکه جوانان مؤمن و متدین جمهوری اسلامی ایران با دیدن این فیلم ها انگیزه‌شان برای جنگیدن و مبارزه با آنها قوی تر می شود.

وی افزود: دشمن هنگامی که می بیند مردم تا پای جان خود، پای ولایت ایستاده اند ترس به جانش افتاده و به خود جرأت نمی دهد نزدیک این مرز و بوم شود.

حجت الاسلام جوشقانیان با بیان اینکه آن اشک، عزاداری، تلاش و مجاهدتی ارزش دارد که در مسیر ولایت باشد، ابراز داشت: ضروری است که خطی که از سوی پیشوایان معصوم(ع) برای ما در عصر غیبت کبری ترسیم شده را گم نکنیم و همواره طبق آن عمل کنیم و ولایتمدارباشیم./841/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات