۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۵۳۱۹۶۴
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد:

اعتماد نکردن به آمریکا مهم ترین درس برجام است

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به کینه توزی آمریکا علیه جمهوری اسلامی، ملت ایران و نهادهای انقلابی، گفت: علت کینه توزی آمریکا با اصل انقلاب و نظام است و هرگز به نفع ایران اسلامی اقدامی انجام نخواهد داد، برجام بار دیگر ثابت کرد که آمریکا قابل اعتماد نیست و نباید به راحتی به این شیطان بزرگ اعتماد کرد.
برجام

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آمریکا با به وجود آوردن داعش و حمایت از آنها در پی ایجاد ناامنی در منطقه و ضربه زدن به اصل به نظام جمهوری اسلامی بود.

وی با اشار به اینکه هدف از ایجاد ناامنی آمریکا در منطقه به وجود آوردن بهانه و فرصتی برای فروش سلاح های خود بود، افزود:نقش بر آب شدن نقشه های آمریکا از سوی سپاه پاسداران خشم آنان را بر انگیخت و  خشم امریکا به خاطر شکست های پی در پی در منطقه بیشتر شده و موجب شد کینه توزی این شیطان بزرگ علیه انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران بیشتر شود.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد در ادامه با اشاره به نقش آفرینی سپاه در عرصه های مختلف و اینکه افتخارهای فراوانی را نصیب ملت ایران و نظام اسلامی کرده است، عنوان داشت: سپاه پاسداران برخاسته از دل مردم بوده و همواره مایه افتخار نظام و ملت است.

وی با اشاره به اینکه در زمان های مختلف شاهد بودیم که هر زمان امنیت مطرح باشد، سپاه حضور پر رنگی دارد، عنوان داشت: در بحث های اقتصاد مقاومتی، در بخش محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم سپاه همواره کارنامه درخشانی دارد و در عرصه نظامی نیز خار چشم دشمنان است و این مهم موجب دلگرمی مردم می شود. 

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه با بیان درس هایی که می توان از برجام گرفت، خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست، آمریکا در جریان برجام بار دیگر این مهم را ثابت کرد، قابل اعتماد نبودن برجام مهم ترین درسی است که می توان از برجام گرفت.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد تکیه به نیروهای داخلی و استفاده از ظرفیت های داخلی کشور را از دیگر درس های مهم برجام خواند و گفت: برای موفقیت در این عرصه همواره باید تولیدات داخلی را رونق بخشید و با تکیه بر نیروی جوان در پی پیشرفت و آبادانی بود.

حجت الاسلام شمسی فر یادآور شد: تا زمانی که ما در مسیر انقلاب و در جهت تحقق آرمان های انقلاب گام بر می داریم، آمریکا به نفع نظام جمهوری اسلامی اقدامی نخواهد کرد، بنا بر این مسؤولان باید بیدار باشند و هرگز فریب آمریکا را نخورند.

وی با بیان اینکه اقتدار سپاه پاسداران مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران اسلامی است، گفت: جوانان انقلابی، غیور و ولایی ایران همواره حامی سپاه هستند و یاوه گویی ها و تهدیدهای رییس جمهور آمریکا بر اراده ملت ایران تأثیری نخواهد داشت./۹۴۵۹/ت302/ب1

ارسال نظرات