۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۵۳۱۴۸۹
نایب رئیس مجلس:

دشمن هیچ‌گاه راضی به وجود ایران مستقل و آزاد نیست

پزشکیان گفت: امروز بیش از هر زمانی باید به سمت وحدت، یکدلی و انسجام در مقابل دشمن مشترک حرکت کنیم.
پزشکیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون اول رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و دیگر مسؤولان استانی در تبریز برگزار شد، نسبت به اظهارات سخیف روز گذشته رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران واکنش نشان داد و اظهار داشت: نیازمند وحدت و یکدلی هستیم.
وی با بیان این‌که وحدت و انسجام ملی می‌تواند ترامپ و دوستانش را سر جایش بنشاند، خاطرنشان کرد: نباید به هر بهانه‌ای در مقابل هم بایستیم و برای هم پرونده‌سازی کنیم، امروز بیش از هر زمانی بایستی به سمت وحدت، یکدلی و انسجام در مقابل دشمن مشترک حرکت کنیم.
پزشکیان تفرقه و اختلاف افکنی میان مردم و مسؤولان را یکی از توطئه‌های دیرین دشمنان نظام دانست و تصریح کرد: اظهارات نابخردانه و سخیف ترامپ با اهداف مختلفی از جمله بدبین کردن مردم نسبت به نظام و رهبری صورت گرفت، در حالی که این موضع سخیف کشور را به وحدت، انسجام و همدلی بیشتر سوق داد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که دشمن هیچ‌گاه راضی به وجود ایران مستقل و آزاد نیست، افزود: باید از اختلافات دست برداریم و در برابر دشمن با صدای واحد بایستیم و کشور را آن طور که برازنده اسلام و مسلمین است؛ آباد کنیم.
پزشکیان در بخش دیگری از سخنان خود بر سه اصل علم، مشارکت و ایمان در اداره امور کشور تأکید کرد و گفت: تخصص و تعهد لازم و ملزوم یکدیگر برای موفقیت در امور مدیریتی است، انتظار داریم دولت در انتخاب مدیران اصول مهم توصیه شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار دهد.
 نایب رئیس مجلس در پایان با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال 2018 میلادی، خواستار بهره‌مندی از این فرصت استثنایی برای منطقه شد و گفت: از همه مدیران می‌خواهیم طوری از این رویداد استقبال کنند که برازنده تبریز، آذربایجان و ایران باشد./935/
پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات