۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۵۳۰۱۴۹
نماینده مردم آمل در مجلس:

رشادت نیروی انتظامی برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است

یوسفیان ملا گفت: رشادت نیروهای انتظامی برگرفته از رشادتهای شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.
یوسفیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع پرسنل نیروی انتظامی شهرستان آمل با قدردانی از تلاش مجموعه نیروی انتظامی شهرستان که در برقراری امنیت به صورت شبانه روزی تلاش می کنند، گفت: عزیزان نیروی انتظامی خواب را بر خود حرام کردند که بتوانند آسایش و آرامش را به مردم هدیه دهند و این مردم قدردان زحمات شما هستند.

وی با بیان رشادت نیروهای انتظامی که برگرفته از رشادتهای شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: بخشی از امنیت کنونی کشور را مدیون و مرهون نیروی انتظامی هستیم که جا دارد از یکایک این نیروهای جان بر کف و بی ادعا تقدیر و تشکر کنیم.

یوسفیان ملا افزود: تنها شدت جریمه در کاهش جرم کافی نیست و باید ابتدا دلایل وقوع جرم را مشخص و بعد از کارشناسی های موشکافانه دلیل بزه را آشکار کنیم.

وی تصریح کرد: بعد از نمایان شدن دلیل جرم راه های فرهنگی مقابله با آن باید پیدا شود تا تلاش کنیم از آن بهره گیری شایسته و لازم را صورت دهیم.

نماینده مردم آمل در مجلس ادامه داد: ترویج آموزش در میان مردم از جمله امور مهمی است که برای پیشگیری از وقوع جرم باید به آن توجه ویژه ای صورت گیرد و در آینده نزدیک میزان جرم و جنایت را کاهش می دهد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی تلاشهای ارزشمند و گرانقدری صورت می دهد، گفت: از این نیروی زحمتکش می خواهیم تا با قدرت و سرعت عمل بیشتر همانند سابق حافظ جان و مال مردم باشند.

سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به اینکه خدمت در سنگر نیروی انتظامی را خدمتی بس بزرگ است، گفت: تلاش در جهت تأمین نظم و امنیت عمومی را در کنار هم سنگران خود بر خود وظیفه می‌دانیم.

وی افزود: خدمت در این نظام و در سایه ولی فقیه عبادت است و به طور قطع یقین این خدمت در نیروی انتظامی مقدس‌تر و با ارزش‌تر است.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: اقتدار، عظمت و عزت نیروی انتظامی در نزد مردم، مرهون ولایت‌پذیری این نیرو و استفاده از منویات رهبری برای خدمت‌رسانی برتر است.

وی ادامه داد: بدون شک امنیت یکی از نیازهای اصلی بشری و آرمان‌های دینی است و در سایه آن زمینه رشد و تعالی در دیگر عرصه‌ها فراهم می‌شود و نیروی انتظامی جایگاهی ارزشمند در حفظ سرمایه‌های کشور دارد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات