۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۵۲۹۱۶۸
رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان:

هيئات مذهبي گزينه روی میز برای مقابله با آمريكا است

حجت الاسلام حسيني گفت: يكي از گزينه هاي آماده روي ميز جمهوري اسلامي ايران براي رجزخواني هاي آمريكا و اسرائيل، هيئات مذهبي و شاگردان مكتب عاشورا، امام و رهبر معظم انقلاب نه تنها در ايران بلكه در سراسر جهان و حتي در خود آمريكا است.
حجت الاسلام سيد عبد الصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني  شب عاشورای حسيني در مراسم عزاداري امام حسين(ع) كه در هيات ابوالفضل(ع) حبيب ابن موسي(ع)، برگزار شد، با اشاره به 30 رجز امام حسين(ع) در عاشورا، گفت: از 30 رجزي كه امام حسين در روز عاشورا خواند، يك رجز را با شدت و قدرت بيشتري خواند كه شهادت در راه خدا بهتر از ذلت است.

وي افزود: گاهي انسان بين ذلت و خواري و انتخاب زندگي عزتمندانه شرافتمندانه قرار مي گيرد كه بايد آنقدر شجاعت داشته باشد كه بتواند زندگي عزتمندانه و شرافتمندانه را بر زندگي ذلت بار ترجيح دهد، از اين رو نمونه هايي از زندگي عزتمندانه را در روز عاشورا و صحراي كربلا و بعد از آن در كربلاي ايران و هشت سال دفاع مقدس مي توان معرفي كرد.  

حجت الاسلام حسيني ادامه داد: جوانان ايران اسلامي طي مدت 8 سال دفاع مقدس به جبهه ها رفتند و با دشمن جنگيدند و جان خود را در دفاع از اسلام و نظام و انقلاب اسلامي فدا كردند و به شهادت رسيدند تا ملت ايران خوار و ذليل نباشد.

وي افزود: رزمندگان اسلام در جبهه هاي نبرد با دشمن حاضر شدند و با دشمن تا آخرين لحظه خون جنگيدند تا آمريكا و اسرائيل و استكبار جهاني نتواند براي ملت ايران امر و نهي كند و نسخه تجويز كند،  لكه رزمندگان اسلام و ملت ايران زير بار ذلت نرفتن و مبارزه با دشمن تا شهادت براي رسيدن به زندگي عزتمندانه را در مكتب امام حسين(ع) و عاشورا و كربلا آموخته بودند.

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان ادامه داد: ملت يمن امروز در مبارزه با كفر، با تأسي از مكتب امام حسين(ع) و عاشورا و كربلا در مقابل دشمن ايستاده  است و زير بار ذلت نرفته است، از اين رو از زمين و هوا ودريا توسط آل سعود زير باران بمب هاي آمريكا و اسرائيل قرار گرفته و خانه هاي آنها بر سرشان خراب مي شود اما تسليم نمي شوند.

به گفته وي، انتخاب زندگي شرافتمندانه براي امام حسين(ع) و يارانش و ملت ايران هزينه دارد، از اين رو ملت ايران در مقابل دشمن شجاعانه و مقتدرانه ايستاد و سختي ها و مشكلات را تحمل كرد و هزينه آن را با جان و مال و خانواده خود داد.

حجت الاسلام حسيني، در ادامه از برخي خطبا وسخنرانان و مداحان در مصيبت خواني ها انتقاد كرد و گفت: برخي از خطبا و مداحان در سخنراني ها و ذكر مصيبت هاي خود امام حسين(ع) را ذليل و درمانده و ضعيف معرفي مي‌كنند و اين در حالي است كه امام حسين(ع) مظهر قدرت و شجاعت است.

وي افزود: امروز نيز ملت ايران و شاگردان مكتب كربلا و عاشورا با تأسي از امام حسين(ع) و اهل بيت(ع) شجاعانه و مقتدرانه در برابر آمريكا و اسرائيل و استكبار ايستاده است و دشمن ناتوان از مقابله با ملت ايران از جنگ نظامي به تحريم هاي اقتصادي و جنگ اقتصادي روي آورده است.

به گفته وي، تغيير تاكتيك از جنگ نظامي به جنگ اقتصادي، نشانه ناتواني دشمن در رويارويي نظامي با ملت و شاگردان مكتب امام حسين(ع) است.

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان با اشاره به رجزهاي اوباما رييس جمهور پيشين آمريكا و رجزهاي امروز ترامپ براي ملت ايران، گفت: اگر دشمن توان رويارويي با جمهوري اسلامي ايران را داشت تا كنون آن را عملي كرده بود، اما دشمن به دليل آگاهي از اقتدار ايران هيچگاه جرأت حمله به ايران را نداشته و نخواهد داشت.

به گفته وي، اگر آمريكا و استكبار جهاني توان اين را داشتند كه از راه نظامي ملت ايران را به زانو درآوردند يك لحظه هم درنگ نمي كردند، نه اينكه بارها گزينه هاي نظامي روي ميزرا بخواهند به رخ ما ملت ايران بكشند.

حجت الاسلام حسيني تأكيد كرد: دشمن اگر يك گزينه نظامي روي ميز خود داشته باشد جمهوري اسلامي گزينه هاي متعددي روي ميز دارد كه هريك از اين گزينه ها مي تواند طومار آمريكا و اسرائيل را براي هميشه در هم بپيچد.

وي در ادامه به يكي از گزينه هاي جمهوري اسلامي براي آمريكا و اسرائيل اشاره كرد و عنوان كرد: يكي از گزينه هاي آماده جمهوري اسلامي ايران براي آمريكا و اسرائيل،  هيئات مذهبي و شاگردان مكتب عاشورا و امام و رهبر معظم انقلاب در ايران و سراسر جهان و حتي در خود آمريكا است.

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان يادآور شد: هيئات مذهبي شاگردان مكتب عاشورا و كربلا و امام و رهبر معظم انقلاب در مانور عظيم محرم و بعد از آن پياده روي چند 10 ميليوني اربعين حسيني، قدرت و اقتدار خود و پيروان امام حسين(ع) را به رخ آمريكا و اسرائيل مي كشند./1307/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات