۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۵۲۸۱۶۶
فرمانده لشکر۲۳ خاتم الانبیا:

مدعیان پيروي از شهدا، ادامه دهنده جهاد باشند

فرمانده لشکر۲۳ خاتم الانبیاء سپاه با يادآوري پيش بيني امام(ره) در سالهاي اول پيروزي انقلاب اسلامي از دومين غده سرطاني در منطقه، فتنه كردي و جدايي طلبي كردها را همان پيش بيني امام(ره) مطرح كرد و گفت: امروز دنياي استكبار به دنبال تجزيه طلبي و كم كردن قدرت مسلمانان است.
حسین الماسی حسین الماسی حسین الماسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین الماسی فرمانده لشکر 23خاتم الانبیاء شامگاه گذشته در مراسم انس با شهداي مسجد سيدالشهدا(ع) شهرك شهيد نامجو شهرستان پاكدشت با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس، اجراي چنين برنامه هايي را از ماندگارترين آثار 8سال دفاع مقدس دانست و گفت: شهدا جهاد خود را خالصانه انجام دادند، امروز هم كسي كه مدعي پيروي از شهدا است بايد ادامه دهنده همان جهاد باشد.

وي با بيان اينكه جهاد مخصوص همه زمانها است، گفت: نیروهای انقلابی در هر لحظه آمادگی کامل دارند، امروز ما كه مدعي پيروي از شهدا هستيم، ادامه راه آنان بر دوش ما هست، تا جايي كه مجاهدت في‌سبيل الله در شئونات ما باشد؛ دشمن هيچ غلطي نمي تواند بكند.

این فرمانده 8سال دفاع مقدس با اشاره به اينكه هر رزمنده اي كه شهيد شد الگويي براي ما است، افزود: شهدا براي ما درس، الگو و راهنماي قدم به قدم زندگي هستند.

وي خاطر نشان كرد: امروز انقلاب اسلامي اولويت اول جهان اسلام شده و در عراق، لبنان، سوريه، يمن و ديگر كشورها به خوبي قابل رؤیت است كه اين از بركت خون شهدا و اتكا به اهل بيت است.

فرمانده مستشاری در سوریه با اشاره به اذعان يكي از اسراي تكفيري که عامل پيروزي هاي ممتد در سوريه را همانند دفاع مقدس رمزهاي عمليات و شعارهاي "يا حجت بن الحسن" برشمرد و ابراز كرد: مدافعان حرم با ایمان و تقوا پايان دهنده اهداف شوم دشمن هستند.

وي با يادآوري پيش بيني امام(ره) در سالهاي اول پيروزي انقلاب اسلامي از دومين غده سرطاني در منطقه، فتنه كردي و جدايي طلبي كردها را همان پيش بيني امام مطرح كرد و گفت: امروز دنياي استكبار به دنبال تجزيه طلبي و كم كردن قدرت مسلمانان است.

رزمنده دفاع مقدس در پايان با اشاره به عكس سلفي برخي از نمايندگان مجلس گفت: حججي آمد و حجت را تمام كرد و سلفي ايستادگي واقعي و مقاومت را به نمايش گذاشت./804/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات