۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۵۲۶۹۱۱
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان:

تهیه نشریات مدارس علمیه نیازمند تحقیق و پژوهش است

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه پژوهش پایه و اساس فعالیت های طلاب است، گفت: تهیه و انتشار نشریات حوزوی در مدارس نیز افزون به اینکه نیازمند فعالیت پژوهشی طلاب بوده بر توسعه این فعالیت ها نیز مؤثر است.
پژوهش

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در حاشیه برگزاری کارگاه دانش افزایی ویژه طلاب مدارس جهت تولید نشریات که در مرکز مدیریت حوزه علمیه لرستان در حال برگزاری است، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در این کارگاه یک روزه اساتید و طلاب پژوهشگر مدارس علمیه استان حضور دارند.

وی افزود: اساتید پژوهش و طلاب در این دوره آموزشی مهارت های لازم در راستای تولید و تهیه نشریات حوزوی در مدارس را فرا می گیرند.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان تحقیق و پژوهش را لازمه راه اندازی و انتشار نشریات در مدارس علمیه خواند و عنوان داشت: تهیه و انتشار نشریات مدارس امری مهم در جهت تقویت و توسعه فعالیت های پژوهشی است.

حجت الاسلام پنام هدف از برگزاری کارگاه آموزشی در جهت آشنایی طلاب و اساتید با شیوه های پژوهشی خاطرنشان کرد: امید است با ارتقای سطح علمی و بصیرتی این قشر شاهد تولید نشریات حوزوی در همه مدارس علمیه استان باشیم.

وی با بیان اینکه راه اندازی و تولید نشریات نیز نیازمند حضور و فعالیت نیروی رسانه ای است، اظهار داشت: در سایه برگزاری این دوره های آموزشی تلاش می شود شیوه ها و آداب رسانه ای بودن را به طلاب آموزش داد.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان ابراز امیدواری کرد که در سایه انجام و تقویت فعالیت های پژوهشی و تحکیم پایه های پژوهشی طلاب شاهد رشد و ارتقای سطح علمی آنان باشیم./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات