۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۵۱۲۲۹۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

مشارکت ۱۲۰ هیأت مذهبی در برگزاری مراسم شهادت امام صادق

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از آمادگی هیئت‌های مذهبی استان برای برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) خبر داد و گفت: در این راستا ۱۲۰ هیأت مذهبی اعلام آمادگی کرده‌اند.
حجت الاسلام غلامی

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اظهار کرد: مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) با همکاری 120 هیأت مذهبی در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم عزاداری سالروز شهادت امام صادق (ع) با مشارکت هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و با هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام مبلغان به مساجد خبر داد و گفت: نصب بنر و پلاکارد، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری جلسات هماهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به برگزاری مراسم دسته روی هیئت‌های مذهبی هم‌زمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع)، گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها تبیین و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه و انتقال این فرهنگ به نسل جوان است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان فرهنگ ایثار و شهادت را مایه حیات جامعه دانست و افزود: ترویج این موضوع نقش مهمی در نهادینه‌سازی ارزش‌های اسلامی در جامعه است./9459/ت303/ب1

ارسال نظرات