۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۵۰۱۱۰۹
امام جمعه سابق تبریز:

مردم آذربایجان زیر چتر ولایت وحدت و اتفاق خود را حفظ کنند

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به بصیرت و حضور حماسی ملت آذربایجان در صیانت از انقلاب و حمایت از ولایت فقیه، گفت: مردم آذربایجان اتحاد و اتفاق خود را زیر چتر ولایت فقیه و رهبری داهیانه ایشان حفظ کنند.
آخرین نمازجمعه به امامت آیت الله مجتهد شبستری در تبریز آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگاران در دفتر امام جمعه تبریز، با اشاره به حضور خود در تبریز، اظهار داشت: این حضور ابتداء قرار بود که به صورت موقت و 3 ماه به طول انجامد، اما 22 سال طول کشید.

وی با بیان اینکه در طول این 22 سال شاهد بصیرت و حضور حماسی ملت آذربایجان در صیانت از انقلاب و حمایت از ولایت فقیه بودم، ابراز داشت: مردم متدین، ولایتمدار و غیرتمند آذربایجان همیشه در صحنه های انقلاب حاضر بودند و هر جا حضور آنها لازم بود شاهد حضور پرشورشان بودیم.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد: مردم تبریز و آذربایجان در راهپیمایی‌ها آنچنان که در شأن غیرت آذربایجان بود حاضر می شوند و همیشه شاهد برگزاری پرشکوه نماز جمعه به جهت همین حضور پررنگ مردم در این سال‌ها بودم.

وی اتحاد و اتفاق را از ویژگی‌های بارز مردم آذربایجان دانست و خاطرنشان کرد: مردم تبریز و آذربایجان مردمی فهیم و آگاه هستند و این را نیز به وضوح برای همگان در طول سال‌های متمادی به نمایش گذاشتند.

امام جمعه سابق تبریز از مردم تبریز خواست بعد از این نیز در نمازهای جمعه حضوری پرشور و انقلابی داشته باشند و اتحاد و اتفاق خود را زیر چتر ولایت فقیه و رهبری داهیانه ایشان حفظ کنند و اجازه ندهند تا دشمن با بهانه های واهی و گوناگون به کشور و ملت آسیب بزند.

وی تجلی حقیقی وحدت را زیر سایه ولایت فقیه دانست و افزود: شاید کسان بسیاری باشند که ادعای وحدت و اتفاق را داشته باشند، اما وحدتی که مهم و ارزشمند است، وحدتی است که زیر چتر ولایت فقیه باشد و متجلی شود./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات