۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۴۹۹۶۲۷
مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری:

حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام است

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم ایران پیروز واقعی میدان انتخابات بودند، گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام یدالله رحمانی

حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد: بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای عظیم و ستودنی از سوی مردم همیشه در صحنه بودیم؛ حضوری پرشور که باصلابت‌تر از هر سال همراه با جای‌ جای ایران اسلامی رقم خورد.

وی با بیان اینکه مردم ایران پیروز واقعی میدان انتخابات بودند، گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم تاکنون امتحانهای خود را در صحنه‌های مختلف پس داده‌اند، افزود: مردم هوشیار هستند و می ‌فهمند که چه کار می ‌کنند و خود سرنوشت کشور را تعیین خواهند کرد.

این مقام مسؤول ادامه داد: حماسه ‌سازان ایران اسلامی در تداوم مسیر انقلاب سال 57، با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات نشان دادند که نظام جمهوری اسلامی ایران از بزرگترین سرمایه معنوی که همان همراهی مردمی است، بزرگترین سهم را از آن خود کرده است.

امام‌ جمعه بلداجی با تأکید بر اینکه مردان و زنان با بصیرت ایران اسلامی در 29 اردیبهشت امسال با حضور گسترده و دشمن ‌شکن خود در انتخابات مهر ابطالی بر اندیشه معاندان نظام و مهر تأییدی بر تداوم مسیر انقلاب حک کردند، افزود: مردم فهيم و انقلابی یک‌بار ديگر با لبيك به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، شور پرشعور، وحدت و مودت اسلامی خود را با حضور حماسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به نمايش گذاشتند.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از نعمتهای مهم کشور و نظام ما بوده و نباید اجازه دهیم این امنیت مخدوش شود، گفت: همگان باید به‌گونه ‌ای رفتار و موضع‌گیری کنند که به امنیت کشور خللی وارد نشود.

حجت الاسلام رحمانی تصریح کرد: این حضور گسترده  سبب مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدرشناسی از شهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد عمیق و دل ‌بستگی زیاد به مکتب اسلام بوده که یاس و ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه داشته است.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اکنون که به فضل الهی انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار شد، پشتوانه محکمی برای نظام است تا با تمام توان در پیشبرد اهداف کشور گام برداریم، ابراز کرد: رییس جمهور منتخب باید در چهار ساله آینده تمام تلاش و اهتمام خود را بکار گیرد تا وعده‌های خود را اجرایی و پاسخگوی مردم باشد./302/9457/ب1

ارسال نظرات