۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۴۹۵۶۶۷

برگزیدگان سومین دوره مسابقات هنری مرکز خدمات معرفی شدند

برگزیدگان سومین دوره مسابقات هنری با عنوان فرزند انقلاب که با موضوع دهه فجر در سه رشته نقاشی، مقاله نویسی و عکاسی برگزار شده بود معرفی شدند.
فرزندان انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین دوره مسابقات هنری مرکز خدمات برگزیدگان خود را شناخت.

بر پایه این گزارش، این مسابقات با عنوان فرزندان انقلاب و در رشته های نقاشی با موضوع خانواده انقلابی، مقاله‌نویسی با موضوع ولایت؛ رمز پیروزی و عکاسی با موضوع دهه فجر، توسط معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار شد.

در رشته مقاله نویسی در مقطع سنی 20 سال به بالا مرضیه خراسانی و فاطمه بیات از قم اول و دوم شدند و زهرا پاینده فر از کاشان رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

 در رده سنی 15 تا 20 سال نیز فاطمه آبسالان از شیراز، زهرا سیدآبادی از مشهد و فردیس فرجی از شیراز حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در رشته عکاسی که در سه رده سنی برگزار شد، در رده 9 تا 13 سال فاطمه روحانی، محمد سفیر مهدی عباس از قم رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و محمدحسن ذاکری از بندرعباس سوم شد.

در رده سنی 13 تا 18 سال، نگین رهنما از مشهد، مهدیه احسان نژاد از قم و مستوره یولی زاده دوجی از گرگان به ترتیب او تا سوم شدند.

در رده سنی 18 سال به بالا نیز سیده رقیه علوی از قم، سیده فاطمه سجادی از بوشهر و محدثه اخلاقی از تهران حائز رتبه های برتر شدند.

در رشته نقاشی نیز شرکت کنندگان در سه رده سنی به رقابت پرداختند که در نهایت در رده سنی 3 تا 5 سال محمد صالح پیرهادی از قم، ریحانه هنرجو از قم، مریم معتمدی از شیراز، فاطمه فرخی از بجنورد و هانیه رجبی از قم اول تا پنج شدند.

در رده سنی 5 تا 8 سال محمد مدرسی از قم اول شد و محمد امین کریمی از اصفهان، زهرا صالحی از قم، الینا پناهی چناقبلاغ از اردبیل و فاطمه زهرا بهرامی فیل آبادی از شهرکرد نیز رتبه های دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی 8 تا 12 سال نیز علی مدرسی از قم، مصطفی شم آبادی از مشهد، محمدمهدی بهرامی فیل آبادی از شهرکرد، علی شریفی مازودره از قم و زهرا اسلامی از قم حائز رتبه های اول تا پنجم شدند.

گفتنی است؛ برگزیدگان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت هدایا با مراکز استانی مربوطه تماس بگیرند./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات