۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۴۹۱۸۲۶
برای سومین سال متوالی؛

مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی مشهد دانش پژوه می پذیرد

مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی از بین واجدین شرایط در مقطع سطح سه حوزه علمیه(کارشناسی ارشد) دانش‌پژوه می‌پذیرد
پوستر

حجت الاسلام محسن افضل آبادی، مدیر مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از آغاز پذیرش سطح سه رشته مذاهب اسلامی در این مرکز تخصصی خبر داد.

وی با بیان اینکه توجه به فضای موجود جهان اسلام، یکی از اولویت های امروز حوزه علمیه است، گفت: حاکم شدن گفتمان تکفیر در کشورهای اسلامی یکی از بزرگترین مصائب قرن حاضر است و شناخت عقاید سلفیان تکفیری و نقد عالمانه این تفکر، یکی از رسالت های مهم حوزه علمیه است.

حجت الاسلام افضل آبادی تصریح کرد: این مرکز با بیش از 10 سال سابقه اجرا درحوزه علمیه قم، از سال 1393 زیر نظر مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، در راستای تربیت اساتید و پژوهشگران توانمند در عرصه مذاهب اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است و امسال نیز برای سومین سال متوالی از طریق آزمون ورودی و مصاحبه دانش‌پژوه می‌پذیرد.

وی در پایان با بیان اینکه ثبت نام تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه به دو صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر است، افزود: طلاب و فرهیختگان حوزوی می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی www.markazfeqhi.ir/mazaheb/enrollment-mazaheb مراجعه و یا با تلفن 05132253877 تماس بگیرند.

گفتنی است، مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی در خیابان آیت الله بهجت(ره)، آیت الله بهجت 1/9، بینادل 1 واقع شده است./859/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات