۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۴۸۰۱۲۸
نماينده ولي فقيه دركاشان:

تفرقه به مصالح ملي و اقتدار نظام ضربه می زند

آيت الله نمازی از مردم خواست مراقب باشند و از اختلاف و چند دستگي پرهيز كنند كه اختلاف و تفرقه براي مصالح ملي و اقتدار نظام جمهوري اسلامي سم مهلكي است.
آيت الله عبدالنبي نمازي

آيت الله عبدالنبي نمازي امروز در حاشيه راهپيمايي 22 بهمن به خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، گفت: مردم ولايتمدار ايران و كاشان امروز با حضور تمام عيار و چشمگير خود در يوم الله 22 با فرياد هاي مرگ بر آمريکا و اسرائيل غاصب پاسخ دندان شکني به تهديدات و جسارتها و بلند پروازي هاي آقاي دونالد ترامپ رييس جمهور جديد و ناشي آمريكا دادند.

وي با اشاره به حضور همگاني ملت با بصير ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن‌ امسال خاطرنشان كرد: مردم فهيم و بصير و هوشمند ايران اسلامي امروز در راهپيمايي سراسر کشور معجزه و حماسه اي ديگر را آفريدند و فضاي سياسي بين المللي را تحت تأثير اين حضور با شکوه خود قرار دادند.

عضو مجلس خبرگان در ادامه با اشاره به اين كه امروز زمان هوشياري و آگاهي و آماده باش ملت ايران در همه عرصه ها است، گفت: همانگونه كه رهبر معظم انقلاب در چندين سخنراني خود فرمود، همه آماده باشند، بنابراين ملت ايران بايد تمامي حركات دشمن را زير نظر داشته باشد و مراقب باشد تا از اختلاف و چند دستگي پرهيز كنند كه اختلاف و تفرقه براي مصالح ملي و اقتدار نظام جمهوري اسلامي سم مهلكي است.

آيت الله نمازي در ادامه با تقدير و تجليل از ملت ايران براي حضور در حماسه 22 بهمن ماه امسال، اظهار داشت: ملت ايران اسلامي و مردم كاشان امروز با حضور در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن اثبات كرد در مبارزه با دشمنان اسلام و نظام ذره اي كوتاه نخواهد آمد./1307/پ202/ص

ارسال نظرات