۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۴۷۸۳۵۳
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

فعالیت بیش از 100 مبلغ طرح هجرت در استان لرستان تا پایان دهه فجر

معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 102 مبلغ طرح هجرت حوزه در مناطق تبلیغی و روستایی مشغول فعالیت هستند.
 مبلغان

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، بیان داشت: وحدت و پیروی مردم از امام راحل و ایمان قوی از عوامل اصلی و اساسی شکل گیری انقلاب بود.

وی با اشاره به جانفشانی شهدا، ایثارگران و جانبازان در راستای پیروزی و تداوم انقلاب، افزود: امروز نیز بر ما واجب است با ادامه راه شهدا و تبیین آرمانهای امام راحل و انقلاب در حفظ انقلاب ایفای نقش کنیم.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان نقش حوزه را در تبیین اهداف و آرمانهای انقلاب بسیار مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا طلاب حوزه های علمیه با اعزام به مناطق تبلیغی و حضور بین مردم در جهت بصیرت افزایی و تبیین اهداف انقلاب فعالیت دارند.

حجت الاسلام ولی پور گرامیداشت ایام دهه فجر را ضروری دانست و بیان کرد: گرامیداشت این ایام به دشمن ثابت می کند که این ملت همچنان پای آرمانها و اهداف انقلاب ایستاده اند.

وی از اعزام و فعالیت 102 مبلغ طرح هجرت در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 81 مبلغ برادر و 31 مبلغ خواهر فعالیت می کنند.

حجت الاسلام ولی پور در ادامه از فعالیت خواهران مبلغ در مدارس امین خبر داد و یادآور شد: در استان لرستان 47 مدرسه امین در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در مدارس امین با محوریت برنامه های دهه مبارک فجر و تبیین گفتمان انقلاب صورت می گیرد.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان حضور مبلغان بین دانش آموزان را امری مهم در جهت بصیرت افزایی و انتقال پیام انقلاب بین این قشر عنوان کرد و گفت: با انتقال پیام انقلاب باید نسل امروز و آینده را از اهداف، آرمانها و واقعیتهای انقلاب آگاه ساخت تا جلوی هجمه های دشمن گرفته شود./9459/302/ب2

ارسال نظرات