۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۴۷۷۲۶۱
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین:

پیروزی انقلاب اسلامی بزرگ‏ ترین تحول جهانی قرن بیستم بود

حجت الاسلام نظری گفت: مردمی بودن در انقلاب‏های دیگر هم کم و بیش دیده می ‏شود، ولی در انقلاب اسلامی ایران بسیار برجسته‌تر بوده و بیشتر مردم به صحنه آمدند و خواستار سرنگونی رژیم شاهنشاهی و برقراری نظام اسلامی شدند.
حجت الاسلام عباس نظری

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزارشد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بزرگ‏ ترین تحول جهانی قرن بیستم به وقوع پیوست و بنیان گذار این انقلاب با قیام خود، غرور ملت‏های مستضعفی را که سالیانی مورد ظلم قرار گرفته بودند، به آنان باز گرداند.

حجت الاسلام نظری ابراز کرد: مردمی بودن در انقلاب‏های دیگر هم کم و بیش دیده می‏شود، ولی در انقلاب اسلامی ایران بسیار برجسته‌تر بوده و بیشتر مردم به صحنه آمدند و خواستار سرنگونی رژیم شاهنشاهی و برقراری نظام اسلامی شدند.

وی افزود: ایام الله دهه فجر مهم‌ترین واقعه تاریخ در نظام جمهوری اسلامی ایران است و هرگز فراموش نخواهد شد.

استاد حوزوی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام برهه‌های زمانی با اقتدار مردم توانسته فتنه‌های دشمن را خنثی کند.

وی اضافه کرد: دهه فجر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و با شکوه‌ترین روزهای تاریخ کشور در این ایام رخ‌داده و آسایش و اقتدار و استقلال امروز ما و اینکه خودمان را خادم ملت معرفی می‌کنیم، به برکت انقلاب اسلامی است.

استاد دینی خاطرنشان کرد:  محرومیت‌ زدایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی مایه افتخار است و امروز کشور ایران توانسته در همه عرصه های اقتصادی، پزشکی و نظامی استقلال داشته باشد و امروز ایران حرف اول را در بحث های علمی می‌زند.

وی اظهارکرد: باگذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام باصلابت و بدون تکیه‌ بر شرق و غرب و با مردم‌سالاری دینی به راه خود ادامه می‌دهد و روز به ‌روز مقتدر می‌شود.

استاد حوزوی بیان کرد: این نظام اقتدار دارد، زیرا ملت بزرگ ایران پشتوانه آن است، ملتی که حضور خود را در کنار انقلاب و دفاع مقدس و در دوران سخت تحریم های هسته‌ای و اتمی، در راهپیمایی‌های عظیم و در کنار صندوق‌های رأی به اثبات رسانده‌اند.

وی اضافه کرد: باید دهه فجر برای همگان الگو و سرمشق باشد و همیشه ماندگار بماند و فراموش نشود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در رابطه با نقش رهبری حضرت امام خمینی(ره) در شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی اشاره و بیان داشت: حضرت امام خمینی(ره) نقش تأثیر گذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند که باید همیشه قدردان شهدای انقلاب اسلامی و امام شهیدان باشیم.

وی در پایان گفت: حضور یکپارچه و متحد مردم در تمامی صحنه‌ها، پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آن چنان توان و قوتی ایجاد  نمود که هیچ‌گونه امکانی برای مقابله با آن در اختیار رژیم شاه و اربابانش نبود./853/101/ب2

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین

ارسال نظرات