۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۴۷۵۶۶۲
وزیر اسبق ورزش و جوانان تأکیدکرد؛

ضرورت انسجام و وحدت نیروهای ولایی و انقلابی

وزیر اسبق ورزش و جوانان گفت: در اتفاقات آتیه کشور باید نیروهای ولایی و انقلابی انسجام و وحدت لازم را داشته باشند.
عباسی

محمد عباسی وزیر اسبق ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره اهمیت وحدت و همگرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: در عصر حاضر هجمه دشمن به سمت جهان اسلام به ویژه ایران زیاد است ملت ایران تا الان با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توانسته جلو رود.

وی افزود: ما برای اینکه بتوانیم در اتفاقات آتیه ساختار نظامند و مقتدر برای کشور داشته باشیم باید نیروهای ولایی و انقلابی انسجام و وحدت لازم را داشته باشند.

وزیر سابق ورزش و جوانان عنوان کرد: نیروهای انقلابی این بار در صدد هستند که قوی‌تر پا به عرصه گذاشته و در کنار آحاد ملت و سایر کسانی که انگیزه‌های اجتماعی وحدت‌گرا دارند یک گروه کثیر و منسجم را برای پیشبرد اهداف خود تشکیل دهند.

عباسی درباره موانع پیش روی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: فتنه‌اندوزی دشمن و ناکارآمدی برخی افراد به نام دین می‌تواند از جمله موانع پیش رو باشد.

وی گفت: باید از انرژی جوانان انقلابی بصیر و آگاه بیشتر استفاده شود، افکار نو و پویا می‌تواند در وحدت و همگرایی کمک باشد.

وزیر اسبق ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: همه کسانی که بتوانند جریان وحدت‌گرای کشور را تقویت کنند مورد احترام ما هستند اما جوانان  انقلابی و ولایی کشور با طرح‌های نو به صحنه می‌آیند که امیدواریم از آنها استفاده شود./302/807/ب1

ارسال نظرات