۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۰
کد خبر: ۴۷۵۲۱۶

جشنواره ملی نامه‌ای به یک شهید فراخوان داد

بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت «روز بزرگداشت شهدا» جشنواره ملی نامه‌ای به یک شهید را برگزار می‌کند.
نامه ای به شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ به مناسبت «روز بزرگداشت شهدا» جشنواره ملی نامه‌ای به یک شهید از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود.
تلاش برای شناخت بهتر مردم نسبت به روز شهید و تعمیق آگاهی جامعه از روز شهید، ایجاد ارتباط نزدیک و درک عمیق‌تر نسل جوان و دانش آموزان کشور با فرهنگ ایثار و شهادت، بهره‌گیری از ابتکار و اندیشه‌های دانش آموزان در تولید محتوای مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بهره برداری و استفاده از محتوای تولید شده در رسانه‌های مختلف و در شبکه‌های مجازی و اطلاع رسانی روز شهید با استفاده از تعداد قابل توجه دانش آموزان کشور و خانواده‌های مرتبط با آنان از اهداف این جشنواره است.

اخلاق و سبک زندگی شهدا، انگیزه شهدا جهت دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و کشور، انتظار شهدا از دانش آموزان و وظایف دانش آموزان در قبال خانواده شهدا، محورهای این همایش محسوب می شوند.

گفتنی است، ثبت‌نام و دریافت آثار دانش‌آموزان از اول بهمن‌ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار به نشانی www.isaar.ir آغاز شده است و آخرین مهلت دریافت آثار و تکمیل فرم ثبت‌نام 22 بهمن 95 خواهد بود و این جشنواره 22 اسفندماه برگزار خواهد شد./872/پ204/ج1

ارسال نظرات