۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۴۷۴۳۴۳

دوره آموزشی «گفتمان انقلاب اسلامی» برگزار می شود

پنجمین دوره از سلسله همایش های آموزشی«گفتمان انقلاب اسلامی» با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه، با محوریت بررسی جریان ها و اندیشه های اسلامی، از سوی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر، برگزار می شود.
گفتمان انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سلسله همایش های آموزشی «گفتمان انقلاب اسلامی» از 7بهمن تا 19 اسفند و با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

جریان شناسی نفوذ، جریان شناسی روشنفکری، جریان شناسی فرق و مذاهب، جریان شناسی نظام سلطه، جریان شناسی تاریخ نگاری، جریان شناسی روحانیت، جریان شناسی فکری و سیاسی جهان اسلام، جریان شناسی فکری سیاسی شیعه، پیشینه ولایت فقیه، تمدن نوین اسلامی، هویت ملی، رسانه و اقتصاد مقاومتی، سرفصل های این دوره آموزشی است.

آیت الله کعبی، حجج اسلام میرباقری، خسرو پناه و ابوطالبی و هم چنین دکتر حسن عباسی، دکتر موسی نجفی و دکتر موسی فقیه از اساتید این دوره آموزشی هستند.

گفتنی است، علاقمندان برای ثبت نام در این دوره آموزشی می توانند به دبیرخانه این دوره به نشانی: بلوار محمد امین، خیابان گلستان، نبش کوچه 7، پلاک 23، مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر مراجعه و یا مشخصات خود را به شماره تلفن 09194513895 ارسال نمایند.

در برگزاری این دوره، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و خانه هویت و تمدن اسلامی، همکاری خواهند کرد./872/303/ب3

ارسال نظرات