۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۴۷۰۵۵۶
امام جمعه موقت کاشان:

هر ملتي از نقش آمريکا و صهيونيست آگاه نباشد متضرر مي شود

امام جمعه موقت کاشان، با بيان اينکه مردم در ۹ دي متوجه شدند که دست آمريکا، صهيونيست و يهود در کار است، گفت: هر ملتي که از نقش آمريکا و صهيونيست آگاه نباشد متضرر مي شود.
حجت الاسلام علي احتشام

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، حجت الاسلام علي احتشام چهارشنبه شب در همايش بصيرت به مناسبت ۹ دي كه در فرهنگسراي المهدي(عج) سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري کاشان برگزارشد با اشاره به اينکه گروهي درعاشوراي سال ۸۸ با امام حسين(ع) مبارزه کردند، گفت: بعد از فتنه سال ۸۸ دشمن به قدرت ايران در حل بحرانها پي برد.

وي همچنين با اشاره به اينکه رهبر معظم انقلاب در خطبه هاي مشهور خود بعد از انتخابات سال ۸۸، حجت را تمام کرد، گفت: گروهي درعاشوراي سال ۸۸ با امام حسين(ع) مبارزه کردند.

حجت الاسلام احتشام، افزود: امام راحل دو ماه قبل از رحلت شان در نامه اي نوشتند که خدا از پدر پير ملت ايران بگذرد و مرا ببخشد و مرگ مرا زودتر برساند تا بيش از اين شاهد خيانت دوستانم نباشم.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اينکه امام راحل از خيانت دوستان خود خسته شده بود، گفت: عده اي به دنبال مطرح نشدن نامه ششم فروردين سال ۶۸ امام راحل هستند.

به گفته وي، کساني که همسنگر امام بودند، با رفتار خود سبب شدند که امام راحل مرگ خود را از خداوند طلب کند و به فرزند خود مي فرمايد که مطمئنم از بيمارستان برنمي گردم.

حجت الاسلام احتشام با اشاره به ارسال نامه بدون بسم الله به رهبري و تهديد ايشان از سوی شيخ مصلحت، گفت: رهبر معم انقلاب با تضرب به خدا توانستند از بحرانها پيروز خارج شوند.

وي با اشاره به سخنان سردار سليماني مبني بر اينکه هر زمان به فرمان رهبري عمل کرديم، پيروز شديم و دليل آن تقواي ايشان است، گفت: خداوند به دليل اخلاص رهبر معظم انقلاب و ملت ايران، عيد بصيرت را ايجاد کرد.

امام جمعه موقت کاشان با بيان اينکه مردم در ۹ دي متوجه شدند که دست آمريکا، صهيونيست و يهود در کار است، تأکيد کرد: هر ملتي که از نقش آمريکا و صهيونيست آگاه نباشد متضرر مي شود.

وي با اشاره به نيروي اقتدار ملي و بسيج و نقش آن در دفاع از ارزشها، گفت: منطقه اي که روزي يک حزب الله داشت، امروز از وجود شش حزب الله بهرمند است.

حجت الاسلام احتشام با تأکيد بر مثلث بصيرت، شجاعت و استقامت، گفت: بعد از فتنه سال ۸۸ دشمن به قدرت ايران در حل بحرانها پي برد.

شايان ذکر است، همايش بصيرت به مناسبت ۹ دي به همت حوزه مقاومت بسيج امام سجاد(ع) راوند و با حضور عموم مردم در سالن اجتماعات فرهنگسراي المهدي(عج) سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري کاشان برگزار شد./1307/202/ب3

ارسال نظرات