۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۴۷۰۳۲۷
رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آران و بيدگل:

9 دي جلوه اي از بصيرت عمومي و ولايتمداري مردم است

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آران و بيدگل گفت: حماسه 9 دي، جلوه اي از بصيرت عمومي و ولايتمداري مردم و تجلي يکپارچگي و ايستادگي مردم و دفاع همه جانبه از ارزش هاي اسلامي و حفظ آرمان هاي الهي انقلاب بود.
حجت الاسلام سميع الله مردان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت‌الاسلام سميع الله مردان پيش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، حماسه 9 دي را حرکتي عظيم و ماندگار خواند و افزود: نهم دي ماه جوششي انقلابي از بطن مردم براي حفظ ارزش ها و آرمان هاي نظام اسلامي بود.

وي افزود: اين حماسه، عمق ايمان مردم نسبت به انقلاب و ولايت فقيه و بصيرت عمومي در برابر دسيسه هاي دشمنان نظام و انقلاب را نشان داد.

حجت الاسلام مردان با اشاره به جايگاه شهرستان آران و بيدگل در پيروزي و استمرار انقلاب اسلامي از 15 خرداد 42 تا ايثارگري مردم اين شهرستان در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مردم شهرستان آران و بيدگل در همه صحنه هاي نظام پيش قدم بوده است.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آران و بيدگل گفت: مردم شهرستان آران و بيدگل در هشتم دي ماه يک روز قبل از راهپيمايي سراسري نهم دي در دفاع از حريم ولايت حماسه اي آفريدند که در نهم دي ماه با حضور ميليوني مردم سراسر ايران اسلامي تکميل شد و به ثمر نشست.

حجت‌الاسلام مردان، حضور عاشورايي مردم در راهپيمايي 8 و 9 دي سال 88 را نقطه عطفي در تاريخ انقلاب دانست و تصريح کرد: اين روز نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي بود و برگ زرين ديگري را بر افتخارات مردم آران و بيدگل رقم زد.

عضو شوراي فرهنگ عمومي آران و بيدگل افزود: حماسه 9 دي، جلوه اي از بصيرت عمومي و ولايتمداري مردم و تجلي يکپارچگي و ايستادگي مردم و دفاع همه جانبه از ارزش هاي اسلامي و حفظ آرمان هاي الهي انقلاب بود.

حجت الاسلام مردان با اشاره به اينکه، مردم هميشه براي دفاع از انقلاب به صورت خودجوش پا به صحنه مي گذارند، خاطر نشان کرد: ۹ دي جرياني خودجوش و برآمده از اراده ملت بود که توطئه دشمنان نظام را نقش بر آب کرد.

رييس اداره تبليغات اسلامي آران و بيدگل با اشاره به اينکه دشمن در جريان انتخابات دهم رياست جمهوري با عقبه اي حساب شده و برنامه ريزي شده وارد صحنه شده بود، تصريح کرد: سيل خروشان مردم در حماسه 9 دي، دشمن را زمين گير کرد و اقتدار و محبوبيت نظام اسلامي را به رخ جهانيان كشيد.

حجت‌الاسلام مردان يوم الله 9 دي ماه را روز تجلي عنايت الهي خواند و افزود: در اين روز چهره واقعي دوستداران انقلاب و معاندان نظام اسلامي و انقلاب آشکار شد.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آران و بيدگل افزود: ملت ايران همه ارزش هاي نظام را با وحدت به دست آورده‌ است و حفظ و استمرار اتحاد آحاد جامعه، تمام توطئه هاي دشمن را خنثي مي کند./203/1307/ب1

ارسال نظرات