۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۴۶۰۰۶۷
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور:

روحانیت به توسعه عقیدتی و دینی در راهیان نور کمک کرده است

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور روحانیت را عاملی مؤثر در توسعه عقیدتی و دینی در راهیان نور توصیف کرد و گفت: تشکیل مجموعه حوزه‌های علمیه و روحانیان در مرکز راهیان نور به ارتقای فرهنگی این اردوها کمک شایانی کرده است.
ادیبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه اردوی راهیان نور را در حوزه اعزام و زیرساخت‌های ارائه خدمات و در موضوعات فرهنگی که ابعاد مختلفی دارد را توسعه‌یافته توصیف کرد و گفت: راهیان نور موفق شده است که مردم زیادی را در دل خود پذیرا باشد و آخرین آمار سال 94 این موفقیت راهیان نور را تأیید می‌کند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به علاقه  مندی مردم به فضای راهیان نور گفت: بنا به این علاقه ما ظرفیت را افزایش داده‌ایم که این افزایش ظرفیت مرهون تلاش همه است.

ادیبی افزایش ظرفیت در اردوی راهیان نور را به وسیله نیروها و دستگاه‌هایی که کمک می‌کنند تا مردم در یک بستر ایمن و امن در این اردوها حضور پیدا کنند؛ مهم ارزیابی کرد و افزود: البته که در نیروهای مسلح این هماهنگی وجود دارد.

وی ادامه داد: ما در راهیان نور در ابعاد مختلف وارد شده‌ایم، یکی از مجموعه‌هایی که در راهیان نور الان محور و کانون فعالیت‌های فرهنگی است، روحانیت است.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور از تشکیل مجموعه حوزه‌های علمیه و روحانیان در مرکز راهیان نور خبر داد و گفت: در مجموع حوزه‌های علمیه برای سازمان دهی بهتر و استفاده از مبلغان و روحانیان در کاروان‌ها کمک شایانی کرده است.

سردار ادیبی افزود: یکی از اهداف راهیان نور توسعه فرهنگ دین به مثابه دفاع مقدس و با مدلی که در دوران جنگ اتفاق افتاد است و راهیان نور در توسعه فرهنگ عقیدتی و دینی مردم بسیار مؤثر بوده است./907/پ202/ب1

ارسال نظرات