۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۴۵۴۰۹۹
امام جمعه موقت كاشان:

برگزاری مراسم شيرخوارگان حسيني دشمن را به لرزه انداخته است

امام جمعه موقت كاشان گفت: برگزاري برنامه جهاني شيرخوارگان حسيني در نخستین جمعه از ماه محرم در سراسر جهان، دشمنان اسلام را به لرزه انداخته است.
حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار صبح امروز در مراسم زيارت عاشورا در مسجد آيت الله رضوي، گفت: برنامه شيرخوارگان حسيني از سوی مجمع جهاني شيرخوارگان حسيني امروز در بيش از 40 كشور جهان برگزار مي شود و بازتاب جهاني آن دشمن را به وحشت انداخته است.

وي با اشاره به اينكه برگزاري برنامه جهاني شيرخوارگان حسيني در نخستین جمعه از محرم در سراسر جهان لرزه بر اندام دشمنان اسلام انداخته است، گفت: امروز دنياي غرب از برگزاري شيرخوارگان حسيني در جمعه اول ماه محرم به وحشت افتاده است.

حجت الاسلام اسلامي‌ تبار يادآور شد: روزنامه هاي اسرائيلي در تعبير و تفسيري از برنامه جهاني شيرخوارگان حسيني از آن به عنوان بمبهاي خطرناك نام برده اند و گفته اند، جمهوري اسلامي ايران امروز با برگزاري مجمع جهاني شيرخوارگان حسيني در سراسر جهان درحال سربازگيري براي آينده است.

امام جمعه موقت شهرستان كاشان اظهار داشت: شيرخوارگان حسيني كه امروز در نخستین جمعه از ماه محرم شركت مي‌كنند، در آينده به عنوان سربازان امام زمان(عج) در ركاب ايشان خواهند بود.

وي يادآور شد: امام خميني(ره) نيز بعد از دستگيري در 15 خرداد سال 41 در جواب سؤال مأمور امنيتي رژيم طاغوت كه در اين قيام سربازان شما كجا هستند مي فرمايد، سربازان من امروز در گهواره‌ها هستند و همينگونه نيز شد و بعد از 15 سال همان شيرخوارگاني كه سال 41 در گهواره ها بودند به رهبري امام خميني(ره) رژيم طاغوت را سرنگون و انقلاب اسلامي را به پيروزي رسانيدند و جهان را تكان دادند.

حجت الاسلام اسلامي تبار در ادامه از انگلستان به عنوان جرثومه فساد و يكي از دشمنان جدي اسلام و نظام و انقلاب اسلامي نام برد و اظهار داشت: اخيرا لايحه منع برنامه شيرخوارگان حسيني در انگلستان به بهانه اينكه اين برنامه سبب ترويج خشونت در جهان مي شود به تصويب رسيده است.

به گفته وي، انگلستان تاكنون 114 فيلم كوتاه و بلند بر عليه همايش مجمع جهاني شيرخوارگان حسيني توليد و منتشر كرده است تا از توسعه اين برنامه در جهان جلوگيري‌كند.

امام جمعه موقت كاشان با اشاره به اينكه برنامه شيرخوارگان حسيني جبهه كفر را به لرزه انداخته است، ادامه داد: شيرخوارگاني كه امروز در همايش بزرگ شيرخوارگان حسيني در سراسر جهان شركت مي‌كنند سربازان آينده امام زمان(عج) هستند كه عليه جبهه كفر و ستم و ظلم و استبداد خواهند جنگيد.

حجت  الاسلام اسلامي‌ تبار اذعان كرد: برنامه شيرخوارگان حسيني كه امروز لرزه بر اندام دشمنان اسلام انداخته است، همان جريان علي اصغر امام حسين(ع) در صحراي كربلا است كه كاخ يزید و يزديان را ويران كرد./202/1307/ب1

ارسال نظرات