۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۵۲۰۴۸
مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب ‌الامر قزوین:

کشور ایران از نظر امنیتی نخستین کشور در جهان است

مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب ‌الامر(عج) قزوین با اشاره به اینکه کشور ایران از نظر امنیتی نخستین کشور در جهان است، گفت: این مسأله را مدیون رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم.
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی

حجت ‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی، مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب ‌الامر(عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، در رابطه با هفته دفاع مقدس و با اشاره به اینکه امنیت مهم‌ترین مؤلفه در جامعه است، گفت: اگر در جامعه امنیت نباشد، هیچ چیز دیگری وجود نخواهد داشت و جامعه را هرج و مرج فرا خواهد گرفت.

حجت الاسلام مصطفایی در ادامه افزود: امنیت کشور به راحتی به دست نیامده و خون‌های بسیاری در این راه ریخته شده است، از این رو ما باید قدر آن را دانسته و به‌ راحتی امنیت کشورمان را به مخاطره نیندازیم.

وی بیان کرد: کشور ایران از نظر امنیتی شاید کشور در جهان باشد و این را مدیون رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم.

این استاد دینی با بیان حدیثی از امام صادق(ع) اضافه کرد: صحت و سلامتی و امنیت دو نعمت گرانبها و مجهولی هستند که تنها با نبودشان می‌توان به اهمیت آن‌ها پی‌برد.

وی در ادامه با معرفی آزادگان و جانبازان به عنوان سند زنده دوران دفاع مقدس، تأکید کرد: ما باید رشادت‌های این عزیزان را به نسل‌های بعد منتقل کرده و همواره قدردان زحمات شهیدان، آزادگان و جانبازان باشیم.

خون شهیدان برای دفاع از ناموس، وطن ریخته شده است

مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب ‌الامر(عج) استان قزوین به اهمیت دوران دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس از آن جهت مقدس است که خون شهیدان بسیاری برای دفاع از ناموس، وطن و میهنمان ریخته شده است.

وی در پایان از جمهوری اسلامی به‌ عنوان پرچمدار جبهه مقاومت یاد کرد و گفت: جمهوری اسلامی پرچمدار جبهه مقاومت و سردار سلیمانی فرمانده این جبهه در سراسر جهان است./853/303/ب2

ارسال نظرات