۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۵۱۸۸۵
مسؤول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد قزوین:

شکست ابهت پوشالی استکبار از مهم‌ترین اهداف و مطالبات شهدا و امام شهدا است

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین با بیان این که شکست ابهت پوشالی استکبار و شناخت دوست و دشمن از مهم‌ترین اهداف و مطالبات شهدا و امام شهدا است، گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان شعار مقاومت تا پیروزی سر می‌دادند.
استکبار ستيزي

حجت الاسلام موسی رجبی، مسؤول تعلیم و تربیت سپاه صاحب الامر(عج) ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با تبریک هفته دفاع مقدس و با اشاره به رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، گفت: در دوران هشت ساله دفاع مقدس، رزمندگان اسلام از امدادهای غیبی برخوردار بودند که اینها در وصیت نامه‌های شهیدان مشهود است و این نشان از ایمان راسخ به خداوند متعال است.

ضرورت الهی بودن مسیر و هدف در زندگی

حجت الاسلام رجبی در ادامه ابراز کرد: اگر مسیر و هدفمان الهی باشد خداوند نصرت خود را شامل حال ما خواهد کرد و در سخت ترین لحظات به کمک ما خواهد آمد و اگر کارهایمان برای خدا و جلب رضایت او باشد موفق می‌شویم.

سه شرط پیروزی حزب الله

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، بیان کرد: توکل و اتکا به خداوند متعال، عمل متعهدانه و مخلصانه، اطاعت و تبعیت از ولایت سه شرط پیروزی حزب اللهی‌ها در هر زمان، مکان و در هر عرصه است.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه صاحب الامر(عج) ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین، خاطر نشان کرد: مسلماً یاری خداوند شامل حال رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است و خداوند به قلب رزمندگان اطمینان بخشیده و پیروزی از آن یاران خدا است.

وی در پایان گفت: از جمله اهداف و مطالبات شهداء و امام شهدا، شکست ابهت پوشالی استکبار و شناخت دوست و دشمن بود، رزمندگان شعار مقاومت تا پیروزی سر می‌دادند، برای اینکه یاری خداوند نصیب انسان شود باید روحیه بسیار قوی و انگیزه الهی داشته باشیم مانند شهدا، در این صورت است که امدادهای غیبی هم به کمک انسان می‌آیند./853/303/ب2

ارسال نظرات