۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۴۴۷۳۲۶
رييس اداره تبليغات اسلامي‌كاشان:

دشمن به دنبال از بين بردن روحيه شهادت طلبي ملت ايران است

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان با اشاره به اينکه دشمنان انقلاب اسلامي تا به امروز نتوانسته‌ اند کاري از پيش‌ ببرند، گفت: امروز دشمن به دنبال اين است که انگيزه و اراده ملت ايران و روحيه شهادت طلبي را از بين ببرد.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني، پنجشنبه شب در جمع اعضاي هيأت محبان حضرت علي اصغر(ع) ناجي آباد كاشان شهدا را الگوهاي بي بديل و واقعي براي جامعه دانست و افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامي در تلاش هستند تا با تغيير رويکردها، تضعيف باورها و کمرنگ کردن ارزش‌ها، در ماهيت و اصل انقلاب تغيير ايجاد کنند.

وي افزود: دشمن همزمان با تغيير رويكردها، در حال طراحي يک مدل خارجي براي جايگزيني مدل انقلاب اسلامي ايران هستند که در چنين شرايطي مراکز مذهبي به ويژه هيئات مذهبي وظيفه دارند تا به شکل عميق‌تر و گسترده‌تر شروع به روشنگري و تبيين انقلاب و شفاف‌سازي مباني انقلاب بپردازند.

 حجت‌الاسلام حسيني با اشاره به اينکه دشمنان انقلاب اسلامي تا به امروز نتوانسته‌ است کاري از پيش‌ ببرد، ابراز کرد: دشمن امروز در صدد اين است که انگيزه و اراده ملت ايران و روحيه شهادت طلبي را از بين ببرد.

وي با بيان اينکه دشمن با تحميل جنگ هشت ساله به ايران به دنبال بالا بردن هزينه ملت براي استقلال و هويت مستقل ديني خود بود، خاطرنشان کرد: ملت ايران در اين عرصه با ايمان خود، چنان به مبارزات خود بعد معنوي بخشيدند که از دل مرارتهاي بي‌شمار جنگ، ارزشهايي چون شرافت، ايمان، عشق، شجاعت، تدبير و ايثار تبلور يافت.

به گفته وي، امروز نيز مهمترين مسير و روش براي مقابله باجنگ نرم دشمن تاسي و پيروي از راه و سلوک شهيدان است.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان کاشان با انتقاد از ارائه الگوهاي ناسالم و ناصالح به نسل جوان از سوی فضاي مسموم رسانه اي ابراز داشت: با تضعيف ارزشها و باورهاي انقلابي و ديني الگوهاي مجسم و انسان هاي متعالي مورد غفلت قرار مي گيرند.

حجت الاسلام حسيني اظهار كرد: در اين چنين شرايطي جامعه و به ويژه نسل جوان سرمايه هاي اصلي و حقيقي خود را ناديده مي گيرد و اينگونه مي‌شود که نسل جوان از داشتن الگوهاي شايسته محروم مي ماند.

وي با تجليل از مقام شهدا، آنان را الگوهاي بي بديل و واقعي براي جامعه دانست و يادآور شد: امروز نسل جوان ما نيازمند رفتار و صفات ارزشمند شهدا از جمله ايمان به هدف، استواري در اعتقادات، غيرت، همت، صداقت، شجاعت، سلامت، فداکاري، بينش والا، رفتار نيک با مردم و پدر و مادر،‌ و همچنين دوستان است تا بتواند در مقابل نفوذ دشمن به ارزشها و آرمانهايش به خوبي ايستادگي‌ كند.

حجت‌الاسلام حسيني با اشاره به اينکه هر جامعه اي براي الگوگيري به دنبال يافتن قهرمانان خود خواهد بود، شهدا را بزرگترين قهرمانان دانست و گفت: بزرگترين قهرمانان جامعه شهداء بودند و امروز نيز جامعه خالي از اين قهرمانان نيست.

وي يادآور شد: حال که فضاي کشور عطرآگين به حضور شهدای مدافع حرم است ببينید چه اراده هاي پولادين و ايمان هاي راسخي در وجود اين عزيزان است که با علم به سر بريده شدن، سوزانده شدن از وطن خود مهاجرت کرده و براي حفظ امنيت ما مقابل داعش مي ايستند و از حرم اهل بيت (ع) دفاع مي‌كنند.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان در ادامه هيئات مذهبي را از مهمترين پايگاههاي حفظ ارزشهاي ديني و انقلاب اعلام كرد و از فعاليت هاي مذهبي هيأت محبان علي اصغر(ع) ناجي آباد تقدير و تجليل كرد و خواستار تقويت اين فعاليتها شد./1307/202/ب2

ارسال نظرات