۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۷۳۷۵۸۶

تجلیل مدیرعامل خبرگزاری رسا از خانواده طلبه شهید مدافع امنیت

تجلیل مدیرعامل خبرگزاری رسا از خانواده طلبه شهید مدافع امنیت
مدیر عامل خبرگزاری رسا با حضور در معاونت تبلیغ حوزه علمیه فارس از خانواده شهیدی که در اغتشاشات ۱۴۰۱ در شیراز شهید شد، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا ضمن حضور در معاونت تبلیغ حوزه علمیه فارس با حجت الاسلام زارع مؤیدی برادر شهید مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تجلیل از رشادت های شهید حجت الاسلام محمد زارع مؤیدی بر لزوم حضور روحانیت در عرصه های مختلف دفاع از ارزش های دینی و انقلابی تأکید کرد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا روحانیت را پیشگام در جریان دفاع مقدس، دفاع از حرم و دفاع از امنیت دانست.

گفتنی است، حجت‌‌الاسلام «محمد زارع مویدی» 12 فروردین 1364 در منطقه بیضا در ‌30 کیلومتری شمالغربی کلان‌شهر شیراز متولد شد و 24 آبان امسال به دست اغتشاشگران در شیراز به شهادت رسید.

وی پس از اتمام دوران مدرسه جهت تحصیلات حوزوی به حوزه علمیه رفت و در نهایت پس از عمری مجاهدت و ایثار 24 آبان در استان محل تولدش در میدان احسان نزدیک خیابان معالی آباد شیراز به دست اغتشاشگرانی که با کوکتل مولوتوف به وی حمله‌ور شدند زخمی و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده به سرش به فیض شهادت نائل شد.

خدمات‌رسانی به مردم و امدادرسانی به ویژه در مناطق محروم یا سیل و زلزله‌زده به عنوان بسیجی یا طلبه یا جهادگر، حضور در سیل لرستان و خوزستان و خدمات‌رسانی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان و فارس، حضور فعال در موکب‌های اربعین، حضور فعال در عرصه‌های اجتماعی و مقابله با دشمن تکفیری و داعش در سوریه بخشی از زندگی کوتاه، پربار و پر افتخار این طلبه شهید است.

ارسال نظرات