۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۷۵۶۳۰۹
نماینده ولی فقیه در سپاه:

عملیات وعده صادق یکی از برگ‌های مهم تاریخ انقلاب است

عملیات وعده صادق یکی از برگ‌های مهم تاریخ انقلاب است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه وعده صادق یکی از برگ‌های مهم تاریخ انقلاب است گفت: در عملیات وعده صادق ما بر همه دنیا ثابت کردیم که هم اراده داریم

حجت الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش پاسداشت مقام معلم که عصر امروز در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: شهید مطهری از برترین شهدای انقلاب و اسوه و الگوی جامعه انقلاب است.

وی برجسته‌ترین ویژگی معلم را جامعیت او خواند و گفت: چون سروکار معلم با انسان است و انسان موجودی چند بعدی است و باید تمام جنبه‌های او رشد کند، معلم باید جامعیت داشته باشد و این جامعیت در کتاب انسان کامل شهید مطهری کاملا مشهود است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معلمی را شغل انبیا و شغل ربوبی خواند و افزود: از هیچ چیزی به اندازه علم تقدیر نشده است و حتی مبدا ایمان و اسلام نیز علم است.

حجت الاسلام حاجی‌صادقی گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام  خمینی(ره) تولد جدید اسلام ناب بود و ابعاد مختلفی داشت اما اصلی‌‎ترین و مبنایی‌ترین تحول آن تحول در ارزش‌ها بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده و انقلاب سنگر‌های کلیدی جهان را فتح کرده است و امام در اوج سختی‌ها و فشارها فرمود ما سنگر‌های کلیدی جهان را فتح می‌کنیم و امروزه ما شاهد آن فتح هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: عملیات وعده صادق یکی از برگ‌های مهم تاریخ انقلاب است و در عملیات وعده صادق ما بر همه دنیا ثابت کردیم که هم اراده داریم و هم قدرت انجام این کار را داریم.

حجت الاسلام حاجی‌صادقی گفت: اکنون دشمن به این نتیجه رسیده است که تنها راه شکست و توقف انقلاب اسلامی و مردم ایران تصرف مغز‌ها و تصرف فرهنگ و علم جامعه ایرانی است و تمامی این سرمایه‌ها و تلاش‌های رسانه‌ای برای نفوذ بر افکار است و آموزش‌وپرورش در این مسیر پرچم‌دار جهاد تعالیم و تربیت و فکری است و باید علم و ایمان را در ذهن و قلب بچه‌های جامعه در برابر نفوذ دشمن تقویت و آموزش دهد.
وی افزود: امروز تعلیم و تربیت فقط یک خدمت نیست و مقابله با دشمن و حمله‌های دشمن و جهادی در مقابل دشمن برای جلوگیری از تصرف ذهن جوانان و سرمایه‌های انقلابی اسلامی است.

ارسال نظرات