۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۷۴۸۸۱۸

افشای طرح ارتش صهیونیستی برای غزه

افشای طرح ارتش صهیونیستی برای غزه
یکی از کانال‌های صهیونیستی فاش کرد صهیونیست‌ها قصد دارند غزه را بین طایفه‌هایی که می‌شناسند تقسیم کنند تا آن‌ها اداره مناطق مختلف را به دست بگیرند.

یک کانال صهیونیستی طرح ارتش این رژیم برای غزه را فاش کرد که شامل تقسیم غزه به مناطق تحت کنترل طایفه‌ها است که مسئولیت توزیع کمک‌های بشردوستانه را بر عهده دارند.

 شبکه کان وابسته به رادیو و تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اعلام کرد: این نوار به مناطق و محلات تقسیم می‌شود که هر طایفه کنترل یک منطقه را در دست خواهد داشت و مسئولیت توزیع کمک‌های بشردوستانه را بر عهده خواهد داشت.

این کانال صهیونیستی با بیان اینکه این طرح امروز در جلسه کابینه جنگ ارائه می‌شود، اعلام کرد: این طایفه‌ها شناخته شده برای ارتش و سرویس امنیت عمومی (شین بت) برای یک دوره موقت (بدون تعیین مدت) زندگی مدنی در غزه را مدیریت خواهند کرد.

این کانال به نقل از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: تا زمانی که تشکیلات خودگردان فلسطین تحت یک فرآیند تغییر اساسی قرار نگرفته است، هیچ فایده‌ای برای صحبت درباره تشکیلات خودگردان به عنوان بخشی از دولت غزه وجود ندارد.

کان افزود: اگر آن‌ها در مورد تغییر جدی هستند. بگذارید ابتدا در یهودا و سامره (نام یهودی کرانه باختری) ثابت کنند.

صهیونیست‌ها درحالی از تقسیم و آینده آن صحبت می‌کنند که به دلیل تلفات بالا نتوانستند هیچ یک از اهداف خود درباره غزه را واقعیت ببخشند و مجبور به عقب‌نشینی از بخش‌هایی از آن شدند.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات