۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۷۳۴۴۱۴

تشریح جزئیات آزمون ورودی طلاب توسط رئیس دانشکده دین و رسانه

تشریح جزئیات آزمون ورودی طلاب توسط رئیس دانشکده دین و رسانه
آزمون ورودی دانشکده دین و رسانه دانشگاه صداوسیما صبح امروز در محل این دانشکده برگزار شد.

کمال اکبری رییس دانشکده دین و رسانه در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری آزمون این دانشکده از سال ۷۶ تصریح کرد: مقدمات آزمون اختصاصی ۱۴۰۲ دانشکده دین و رسانه از ماه ها قبل آغاز و در ۲۲ اردیبهشت برگزار شد.

وی افزود: این آزمون به دنبال این است طلاب مستعدی که استعداد شرکت در رشته های دانشکده را دارند تحصیلات تکمیلی خود را طی کرده و جذب سازمان صداوسیما شوند.

اکبری با بیان اینکه دو پرسشنامه اختصاصی و عمومی پیش روی طلاب قرار گرفته، گفت: آزمون ورودی دانشکده دین و رسانه در رشته‌های علوم ارتباطات اجتماعی، دین و رسانه، ادبیات نمایشی و تولید سیما برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری آزمون در اردیبهشت ماه اظهارداشت: زمان لازم برای طی شدن مراحل گزینش داوطلبان وجود دارد و پس از قبولی در این آزمون، مصاحبه اختصاصی هر رشته برگزار می شود و پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل اداری در سال تحصیلی جدید تحصیل خود را آغاز می کنند.

رئیس دانشکده دین و رسانه با اعلام استقبال طلاب از آزمون سال جاری، عنوان کرد: از میان افرادی که در حوزه رسانه تخصص داشته و استعداد دارند دانشجویان خود را جذب می کنیم که می توانند پس از اتمام تحصیلات خود در سازمان صداوسیما مثمر ثمر باشند.

وی ادامه داد: تعداد قابل توجهی از فارغ‌التحصیلان دانشکده دین و رسانه در موقعیت هایی خارج از صداوسیما ایفای نقش کرده و فعالیت رسانه‌ای خود را به بهترین وجه ادامه دادند.

ارسال نظرات