۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۷۳۱۸۷۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اختلافات درون حزبی مانند زلزله به جان حزب لیکود اسرائیل افتاده است

اختلافات درون حزبی مانند زلزله به جان حزب لیکود اسرائیل افتاده است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امروز زلزله به جان حزب لیکود اسرائیل افتاده است و اختلافات درون حزبی در اسرائیل بیداد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز دیدار با امام جمعه و هیات امنا مشهد اردهال کاشان، گفت: امام خمینی(ره) با تکیه بر باور و اعتقادات دینی و مذهبی ملت ایران در مبارزه با قدرتمندان عالم پیروز شد.

وی به لزوم قدرشناسی از انقلاب اسلامی اشاره کرد و به مطالعه تاریخ به ویژه از سوی جوانان تأکید کرد و یادآور شد: از سال ۱۳۱۴ تا ۱۳۲۰ به مدت ۶ سال چادر و مقنعه و حجاب برای بانوان و برگزاری مجالس روضه خوانی برای امام حسین(ع) در ایران ممنوع شد.

وی ادامه داد: طی این مدت ماموران شاه با زور حجاب را از سر خانم‌ها بر می‌داشتند و لباس بلندی که مردان می‌پوشیدند را با زور کوتاه می‌کردند و روضه خوانی برای امام حسین (ع) به زیر زمین خانه‌ها منتقل شده بود.

به گفته وی در دوره طاغوت دین زدایی با استفاده از هنر و در قالب فیلم و تئاتر انجام می‌شد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب رضاه شاه همچون بولدزر به جان اسلام افتاد و پسر او نیز با استفاده ازابزار هنر پنجاه سال برعلیه معارف دینی فعالیت کردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: امام خمینی(ره) با تکیه براعتقادات و باور‌های دینی و مذهبی ملت ایران، محرم و عاشورا و رمضان و فاطمیه رژیم پهلوی را سرنگون کرد و امروز انقلاب اسلامی بعد از ۴۴ سال با اقتدارتر از قبل در مسیر ظهورامام زمان(عج) و صدور انقلاب به پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه خون شهدا و استقامت و ایثارگری شما برکات و دستاورد‌های زیادی را به همراه داشته است، افزود: در یک دوره زمانی چالش ما با رژیم صهیونیستی برای تغییر نام سفارت اسرائیل به فلسطین بود، اما چالش امروز ما با اسرائیل این است که در داخل رژیم صهیونیستی زلزله رخ داده و پایه‌های رژیم صهیونیست سست شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه امروز زلزله به جان حزب لیکود اسرائیل افتاده است و اختلافات درون حزبی در اسرائیل بیداد می‌کند، اظهار داشت: آنچه امروز در اسرائیل شاهد آن هستیم از عنایت خدا، استقامت مردم و خوش شهدا و تدابیر رهبرمعظم انقلاب است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات