۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۳۱۸۵۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ملت ایران شایسته خدمت بیشتر از سوی مسؤولان است

ملت ایران شایسته خدمت بیشتر از سوی مسؤولان است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی ملت ایران شایسته خدمت بیشتر از سوی مسؤولان دانست و گفت: هشت سال کار جهادی لازم است تا عقب افتادگی دهه نود جبران شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پنجشنبه شب در مسجد قرآن با اشاره به اینکه از فرصت ماه رمضان برای نزدیکی قلوب استفاده کنیم، گفت: قدر و جایگاه ماه مبارک رمضان را بیشتر از این باید دانست.

وی با اشاره به اینکه اگر انسان پدر و مادر را درک کند و یا با شنیدن نام پیامبر از ذکر صلوات خودداری کند و اینکه ماه رمضان را درک کند و آمرزیده نشود معلون و از رحمت خداوند محروم است، افزود: ماه مبارک رمضان ماه ریزش رگبار رحمت الهی است و باید از این ماه بیشترین بهره برداری را داشت.

نماینده ولی فقیه در کاشان به خواند دعای سحر در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بر استمرار و مداومت در این دعا تأکید کرد و افزود: دعای سحر اسماء الهی و گنجینه بزرگی است و از این گنجینه باید نهایت بهره برداری را داشت.

وی با اشاره به اینکه خوش اخلاقی وزن اعمال انسان را در قیامت سنگین‌تر می‌کند و همه افراد خانواده باید نسبت به یکدیگر خوش اخلاق باشند، گفت: امام رضا (ع) می‌فرماید، افراد خوش اخلاق و کسانی که با خانواده خود مهربانتر هستند به من نزدیک‌تر هستند.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین بهشت را دارای درجان بالاتر و عالی دانست و با اشاره به اینکه شیعیان که به فروع دین مقید هستند بهشتی هستند، افزود: برای رسیدن به درجات بالای بهشت یا یکدیگر مسابقه بدهید و از یکدیگر سبقت بگیرید.

وی با اشاره به اینکه اخلاص انسان را به درجات بالا می‌رساند، اظهار داشت: بهترین اعمال ماه رمضان، ورع از محرّمات خدا است و آنچه را که خداوند حرام فرموده انسان نسبت به آن‌ها ورع داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه ملت ایران شایسته خدمت بیشتر از سوی مسؤولان دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، هشت سال کار جهادی لازم است تا عقب افتادگی دهه نود جبران شود، اما ناامید نیستیم و با کمک یکدیگر و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب در مسیر اصلاح و پیشرفت کشور گام برخواهیم داشت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات