۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۲۴۲۹۶
خاطره رهبر معظم انقلاب از بازی فوتبال ایران و اسرائیل:

من آن شب را فراموش نمی‌کنم

من آن شب را فراموش نمی‌کنم
هرچقدر ما در عالم واقعیت به اسرائیلی‌ها باج می‌دادیم و نفت و همه چیز ما در اختیار و همت آنان بود، دلمان را خوش می‌کردیم که در میدان فوتبال یک گل به اسرائیلی‌ها زدیم و من آن شب را فراموش نمی‌کنم.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، کلیپ‌ایی که در زیر مشاهده می‌کنید، خاطره جالب رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدضلله العالی) از مسابقه فوتبال بین ایران و اسرائیل است که منتشر شده است.

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در این فیلم می فرماید: سال های 45 یا 46 بود ظاهرا -که دقیقاً یادم نیست در چه سال هایی بود در تلویزیون که آن وقت هم عمومی شده بود و اینجا و آنجا بود- برنامه های مسابقات فوتبال را می گذاشتند.

یادم است که از جنجالی ترین مسابقاتی که بود، مسابقه ایران و اسرائیل بود. هرچقدر ما در عالم واقعیت به اسرائیلی‌ها باج می دادیم و نفت و همه چیز ما در اختیار و همت آنان بود، دلمان را خوش می کردیم که در میدان فوتبال یک گل به اسرائیلی ها زدیم و من آن شب را فراموش نمی کنم.

من آن وقت در تهران بودم و وقتی در خیابان ها راه می رفتیم، ماشین هایی که در شهر حرکت می کردند، تاکسی هایی که در سر چهارراه ها می ایستادند، راننده ها از همدیگر می پرسیدند دیدی؟ چه شد؟ کی بُرد؟ کی زد؟ گفت آره ما یک گل مثلاً زدیم به اسرائیل.

مردم خوشحال بودند که ما در میدان ورزش این کار را کردیم. حالا اگر چه در همین هیجان مردم بغض نسبت به اسرائیل هم به طور بی توجه دستگاه و بدون اینکه که خود دستگاه راضی و مایل باشد در می آمد.

تعداد بازدید : 0
ارسال نظرات