۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۸۰۸۱۸

نفوذ غرب در زمینه ترویج تمایلات جنسی در جامعه

حجت الاسلام سرلک گفت: دشمن با استفاده از استراتژی تعقیب در دین و عقائد جوامع اسلامی توانست روی نقاط حساس مردم دست گذاشته و تأثیر بگذارد.

مقدمه: رهبر معظم انقلاب از دهه 70 فرمودند تهاجم فرهنگی، شیخون فرهنگی و جنگ نرم ولی متاسفانه عده ای نفهمیدند و اهمیت این تهاجم خطر ناک و ویران گر و خانمان سوز جدّی گرفته نشد و دشمنان اسلام با رواج فرهنگ فاسد غربی از طریق فیلم های هالیوودی و شبکه های اجتماعی و سایت های ضد اخلاقی خانواده ها و جوانان را مورد حملات قرار دادند و هدف آنها رواج مفاسد رواج بی حجابی رواج بی بندوباری رواج روابط نامشروع و غرق کردن جوانان در شهوات و فساد بود.

به همین جهت خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا در گفت و گو با حجت الاسلام علی سرلک کارشناس مسائل خانواده به تبیین معضلات کاهش جمعیت و علل کاهش جمعیت پرداخت.


رسا- هدف دشمن از این استراتژی چیست؟
هدف دشمنان غارت کردن دین و عقاید و ارزش های حاکم برجامعه بود وتوانستند با برنامه ریزی های دقیق و با استفاده از هنرمندان و جامعه شناسان و روان شناسان و اتاق فکر خود و با استفاده ازکارتل های اقتصادی صهیونیستی و تنوع در شبکه های ماهواره ای و کار دائمی خود حتی به زبان فارسی ضربات سخت و جبران ناپذیری بر جامعه اسلامی ما وارد کنند.
این تاکیک اساسی و بنیادی باعث شد بی غیرتی و بی تفاوتی در مردان جامعه و جوانان جامعه بوجود بیاید و زنان و دختران جامعه اسلامی با تقلید از فر هنگ ویرانگر غربی به سمت خودآرایی و خودنمایی حرکت کنند و متاسفانه والدین خلع سلاح شدند و بسیاری از پدران و مادران در باب تربیت فرزندان ناکام ماندند پس دشمنان با ترویج خشونت، ترویج تمایلات جنسی نامشروع، ترویج دوستی های خیابانی، ترویج خیانت و ترویج مد های غربی در لباس، غذا خوردن و سخن گفتن و راه رفتن توانستند کانون خانواده ها را متلاشی و در هم بکوبند و خط بطلان بر ازدواج شرعی و قانونی بکشند، این ترویج فاسد غربی توانست فرهنگ لذت جویی و اینکه تمام هویت انسان به شکم و شهوت است را درجامعه نهادینه کنند.

رسا- هدف دشمن تا چه حد اجرایی شد؟
در این جنگ ویرانگر سبک زندگی عوض می شود، نگاه کنید وقتی فرهنگ فاسد غربی مثل سیل ویرانگر در یک جامعه وارد بشود سبک زندگی ها عوض می شود و شما می توانید مظاهر این سبک ها را در کوچه ها و خیابان ها ببینید که یکی از آنها کاهش ازدواج و بالا رفتن سن ازدواج در جامعه و جوانان است و متاسفانه دشمنان با این روش و این تاکتیک به تدریج کار را به جایی رساند که خلق و خو جامعه عوض شد.

رسا- دشمن از چه تاکتیکی برای اهداف خود استفاده می کند؟
یکی از روش های استعماری دشمن تعقیب در فرهنگ و عقائد مردم بوده و این یک سبک و روش استعماری دشمن در طول تاریخ بوده مثلا مدیر شبکه « فارسی وان » در پاسخ به این سوال که برنامه شما برای ایران چیست میگوید ما کار را به جایی برسانیم که مردان ایرانی خودشان داوطلبانه زنان خود را برای نمایش دادند و خود نمایی از خانه بیرون بفرستند یعنی غیرت را از مردان ایرانی از یک کشوری که در طول تاریخ غیرتمند بوده به آرامی بگیریم.


تمایلان جنسی نامشروع وسیله کاهش جمیت
رسا- در چه زمینه هایی بیشتر رسوخ کردند؟
الان می بینیم که با تقلید از فرهنگ غلط غربی طبق آمار های رسمی میلیاردها تومان خرج جراحی های زیبایی و زیبایی اندام می شود، تا جامعه زنان بهتر دیده شود؛ زنانی که باید انسان ساز برای جامعه باشند و اولویت آنها تربیت فرزندان شایسته برا جامعه باشد؛ یا این تغییر جنسیت ها ، پارتی های شبانه دختران و پسران، دوستی های نامشروع همه از این فرهنگ غلط سر چشمه میگیرد.


رسا- آیا فرهنگ فعلی زنان جامعه در مسیر درستی قرار گرفته است؟
امام راحل و عظیم الشأن فرمودند: اگر فرهنگ یک ملتی درست شود همه مسائل و مشکلات درست می شود؛ بنابراین فرهنگ زیر بنای جامعه است. می بینیم که زنان دیروز این را که باید یک فرزند شایسته تحویل جامعه دهند را وظیفه خود می دانستند و کم نبودند مادرانی که فرزندانی همچون شهید والا مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید عباس بابایی، شهید خرّازی تربیت کردند و تقدیم جامعه کردند ولی زنان امروزی به دنبال مد هستند و سیر زندگی را با سوار شدن بر این موج سپری می کنند که الان کدام رنگ مو، کدام چادر و مدل لباس مد شده است و ساعت ها برای آرایش خود وقت می گذارند و حتی به جایی رسیده که به مسئله ازدواج دست رد میزنند و فرزند آوری را یک مسئله گران برای خود می دانند و حتی مبحث طلاق برایشان مهم نیست.

تمایلان جنسی نامشروع وسیله کاهش جمیت

رسا- مشکل ما فرهنگی است یا اقتصادی؟
مشکل اصلی ما مشکل فرهنگی است و ما باید فرهنگ سازی کنیم همانطور که امام راحل و عظیم الشأن انقلاب فرمودند: ما میخواهیم انقلاب اسلامی و انقلاب فرهنگی خودمان را به همه جهان صادر کنیم یعنی همان فرهنگ اسلام ناب؛ دشمن قرن هاست که فرهنگ ما را هدف قرار دادنند. ازدواج آسان که اسلام مروّج آن بوده است را باید ترویج بدهیم. صدا و سیما، نخبگان، مجلس و بزرگان باید در این مسیر همکاری کنند. باید فرهنگ ازدواج آسان و سبک را بیان کنیم که اگر این کار انجام نشود طبق فرموده پیامبر عظیم الشأن اسلام فتنه و فساد بزرگی در زمین بوجودخواهد آمد.

رسا- مشکلات اقتصادی تأثیر گذار نیست؟
البته مشکل اقتصادی هم هست؛ مسئله اقتصادی باید روی ریل حرکت بکند نه روی خاک. امروزه ما ثبات اقتصادی نداریم و باید زیر ساخت اقتصاد ما درست شود و باید رانت و انحصار خواری در مسئله اقتصادی برداشته شود. در کشور ما بانک ها کشور را به بدبختی و فلاکت کشانده اند. دلالی بدترین آفت اقتصاد است و باید شبکه سازمان یافته دلالی منهدم شود.

برای همین است که رهبر معظم انقلاب از دهه 80 روی مسئله اقتصاد تأکید می کنند و می گویند اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که از درون محکم باشد نگاهش به درون باشد و امسال هم فرمودند که باید موانعش برداشته شود. سرمایه داران باید از جوانان حمایت کنند نه اینکه پول هایشان را در بانک ها بگذارند و سودش را بخورند چون حمایت از جوانان باعث می شود که چرخه اقتصاد کشور هم بچرخد.


تمایلان جنسی نامشروع وسیله کاهش جمیت

رسا- راهکار چیست؟
خانواده ها باید از چشم و هم چشمی و مهریه های سنگین دوری کنند. دولت باید بستر کار و درآمد برای زندگی ایجاد کند و از دادن وام های ربایی خودداری کند، بستر تهیه مسکن را فراهم کنند و قید عندالمطالبه را به عندالاستطاعت تغییر بدهند چرا که همین قید باعث شده که خیلی ها برای خودشان دکان باز کنند و باعث بدبختی خیلی از جوانان بشوند. باید فقر و تبعیض و شکاف اقتصادی در جامعه ریشه کن شود تا همه یکدیگر را به یک چشم نگاه کنند.

رسا- ممنون از اینکه وقتتان را در اختیار ما قرار دادید.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
العبد
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
اگر خانواده ها دیدشون نسبت به ازدواج همون ازدواج سبک و بدون آلایش و ریخت و پاش باشه میتوان ازدواج های زیاد و پر ثمری داشت.
1
0
ناشناس
Austria
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
احسنت
0
0
مریم صمدی
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
خدای مهربان به داد جوانان بی دفاع سرزمینم در برابر این تهاجم فرهنگی شدید به ویژه اینستاگرام برسد
0
0
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
من به عنوان جوانی که حقوق ۳ میلیونی دارد ، چگونه میتوانم از پس مسائل زندگی خود بر بیام که هیچ ، تازه انتظار دارید که ازدواج کنم ، ان وقت در کجا باید زندگی کرد ( قابل توجه اعضایی ازدواج اسان ) ، تهاجم فرهنگی اگر وجود هم داشته باشد خیلی کم است بر عکس ان باید به اقتصاد توجه کرد
0
0