۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۲
کد خبر: ۷۵۷۸۳۲
آیت الله مظاهری:

رئیس جمهور همواره شوق خدمت به مردم داشت

رئیس جمهور همواره شوق خدمت به مردم داشت
حضرت آیت الله مظاهری در پیام تسلیتی، شخصیت رئیس جمهور را متواضع، مردمی و پرکار توصیف و بر ضرورت عبور از این حادثه پرتلاطم با هوشیاری و انسجام ملی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مظاهری از مراجع تقلید در پیام تسلیتی عروج آیت الله رئیسی را شهادت گونه توصیف کرد و ایشان را شخصیتی متواضع و پرتلاش دانست. 

متن پیام حضرت آیت الله مظاهری بدین شرح است: 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ»

سانحۀ هولناک هوایی که منجرّ به عروج شهادت‌گونۀ رییس‌جمهور خدمت‌گزار و پرتلاش، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و نیز وزیر محترم امور خارجه و امام‌جمعۀ مکرّم تبریز و استاندار گرامی آذربایجان شرقی و سایر همراهانشان، در حین خدمت گردید، موجب تأسّف و نگرانی است و امید است لطف و عنایت خاصّ خداوند سبحان و استقامت و وحدت ملّت بزرگوار ایران این حادثۀ ناگوار را جبران فرماید.

رییس محترم جمهور، شخصیّتی متواضع و مردمی و پرکار بود که همواره شوق خدمت به ملّت را داشت و در این مسیر، تمام توان خود را مصروف نمود و ان‌شاءالله تعالی این تلاش صادقانه و صمیمانه در کارنامۀ ایشان در پیشگاه خداوند متعال و اولیاء حق«علیهم‌السّلام» به نحو احسن، مورد قبول و عنایت واقع گردد.

ضمن عرض تسلیت به ملّت شریف ایران و مقام معظّم رهبری و خصوصاً به همۀ بازماندگان و خانواده‌های داغدار، از خداوند رحمان و رحیم، رحمت و رضوان و حشر با حضرت علی‌بن موسی‌الرّضا«علیه‌السّلام» را برای آن مهاجران خدمت‌‌گزار و نیز صبر و اجر و تسلّا برای خاندان‌های مُصاب را مسألت کرده و امید است میهن اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی، با امداد و دعای مستجاب حضرت بقیة‌الله‌الاعظم«ارواحناله‌الفداء» از این حادثۀ پرتلاطم و دورۀ اضطراب، با پایمردی و هوشیاری و انسجام ملّی، عبور نموده و به آرامش و سربلندی و نیک‌بختی و صلاح و سداد الهی نائل آید.

ان‌شاءالله تعالی.

حسين المظاهرى ۱۱ / ذی‌القعده / ۱۴۴۵ ۳۱ / اردیبهشت / ۱۴۰۳

ارسال نظرات