۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۷۵۲۶۷
آیت الله نوری همدانی در دیدار تولیت مسجد جمکران تأکید کرد؛

ضرورت انجام کارهای اساسی و ریشه ای در زمینه مهدویت

ضرورت انجام کارهای اساسی و ریشه ای در زمینه مهدویت
حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: با توجه به اینکه دشمنان نیز هجمه های اساسی علیه مهدویت دارند باید آحاد مردم و نهادها در این حوزه دغدغه داشته و کارهای ریشه ای انجام دهند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: باتوجه به اینکه دشمنان ما پس از ظهور اسلام و مشاهده قدرت و استقبال توده مردم از آن شروع به تقابل های ریشه ای در این زمینه کردند ما نیز باید در مسیر تبلیغ اسلام و دفع فتنه دشمنان اقدامات ریشه ای انجام دهیم. 

وی در ادامه گفت: اینکه ابتدا و انتهای سال ۱۴۰۰ به دو نیمه شعبان مزین شده، بهانه و فرصت مغتنمی است تا نهادهای دولتی و مردمی در جهت انجام کارهای ریشه ای و مستمر برای ایجاد انس و معرفت به حضرت در جامعه و همچنین تبیین وظایف منتظران با همدلی و هم افزایی قدم هایی را بردارند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: با توجه به اینکه مهدویت مقوله ای بسیار مهم و ویژه، مشتمل بر معارف توحید، نبوت، امامت و … است و دشمنان نیز هجمه های اساسی علیه آن دارند باید آحاد مردم و نهادها در این حوزه دغدغه داشته و کارهای ریشه ای انجام دهند./841/د102/ب1

ارسال نظرات