۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۷۳۰۵۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

پیشرفت های امروز کشور نتیجه اعتماد به جوانان مؤمن و انقلابی است

پیشرفت های امروز کشور نتیجه اعتماد به جوانان مؤمن و انقلابی است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین مشایخ گفت: پیشرفت های امروز کشور در عرصه دفاعی و پزشکی محصول مذاکره با آمریکا نیست بلکه نتیجه اعتماد به جوانان مؤمن و انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، رمز چهار دهه پیروزی ملت ایران را ایستادگی در برابر زیاده خواهی و زورگویی های آمریکای جنایت کار دانست.

وی با بیان این که جنایت های آمریکایی ها علیه ملت ایران هیچ گاه فراموش نخواهد شد، افزود: از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، این کشور مستکبر از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی فروگذار نکرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، ملت بزرگ ایران نیازی به مذاکره با کشور جنایت کاری همچون آمریکا ندارد، خاطرنشان کرد: کسانی که 41 سال است بر طبل مذاکره با آمریکا می کوبند جریان هایی هستند که منافع آنها در گرو ارتباط با شیطان بزرگ است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که آمریکایی ها تنها با هدف ضربه زدن به ایران اسلامی سال ها است به بهانه های واهی در منطقه حضور دارند، تصریح کرد: ناامنی و جنایت های صورت گرفته در کشورهای منطقه نتیجه حضور آمریکایی ها است.

امام جمعه نوشهر با اشاره به این که آمریکایی ها برای تأمین منافع خود دست به هر جنایتی می زنند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها به بهانه مبارزه با تروریسم از گروه های تکفیری حاضر در منطقه حمایت می کنند و نفت عراق و سوریه را به تاراج می برند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تنها راه بازگشت آرامش و امنیت به منطقه خروج بی قید و شرط آمریکایی ها است، ادامه داد: تا زمانی که این جنایت کاران تررویست در کشورهای منطقه حاضر هستند، مردم این کشورها رنگ آرامش و امنیت را نخواهند دید.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با مضحک دانستن برخی اظهار نظرها در داخل پیرامون مذاکره با آمریکا، افزود: مذاکره با حامی اصلی تروریست در جهان و کشوری که دستانش به خون پاک فرزندان این کشور آغشته است هیچ معنایی ندارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این جنایت، ترور، تحریم و فشار تنها خاطره ملت ایران از دولتمردان آمریکایی در ادوار مختلف است، تصریح کرد: کسانی که پس از شهادت سپهبد سلیمانی و همچنین فشارهای جنون آمیز اقتصادی علیه ملت ایران دوباره دم از مذاکره با آمریکایی می زنند به طور حتم ایرانی نیستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نفرت و انذجار ملت ایران از آمریکای جنایت کار پس از شهادت سردار سلیمانی چند برابر شد، خاطرنشان کرد: این ملت تا انتقام خون این فرزند رشید انقلاب را از عاملان و آمران آن نگیرد ساکت نخواهد نشست.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که جریان غرب گرا در اذعان عمومی این گونه وانمود کرده رفع همه مشکلات امروز کشور تنها در گرو مذاکره با آمریکا است، تصریح کرد: همان طور که بارها مقام معظم رهبری نیز فرمودند بسیاری از مشکلاتی امروز در کشور می بینیم نتیجه بی تدبیری برخی مسؤولان است.

امام جمعه نوشهر با تأکید براین که با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی می توانیم در برابر دشمن بیاستیم و از عزت ملت ایران دفاع کنیم، ادامه داد: اگر امروز می بینیم کشور در صنایع دفاعی و پزشکی به پیشرفت های خیره کننده ای دست پیدا کرده نتیجه اعتماد به جوانان مؤمن و انقلابی است که متأسفانه برخی از مسؤولان امروز کشور اعتقادی به آن ندارند./950/

ارسال نظرات