۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۶۴۶۰۸۴
حجت الاسلام نیکزاد خبر داد؛

حضور گسترده طلاب و روحانیان آمل در جبهه مقابله با ویروس کرونا

حضور گسترده طلاب و روحانیان آمل در جبهه مقابله با ویروس کرونا
معاون تبلیغ شهرستان آمل، حضور گسترده طلاب و روحانیان در ارائه خدمات مطلوب به مردم و کادر درمانی را بسیار ارزشمند توصیف کرد و آن را صحنه ای از مسؤولیت پذیری حوزویان دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد نیکزاد، معاون تبلیغ آمل امروز در مراسم توزیع ماسک و محلول ضد عفونی کننده سطوح از سوی روحانیان جهادی، طرح هجرت و امین این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، روحانیان و مبلغان همگام با دیگر اقشار، نیرو‌های درمانی بهداشتی و بسیجیان برای مقابله با شیوع این بیماری پای کار آمدند.
 
وی افزود: با کمک خیران، حدود هزار عدد ماسک‌های قابل شستشو و محلول‌های ضدعفونی کننده سطوح که در مقایسه با دیگر محلول‌ها و محصولات ضدعفونی کننده مضرات کمتری برای سلامتی انسان دارد، امروز در بین خانواده‌های بی بضاعت توزیع شد.
 
حجت الاسلام نیکزاد با اشاره به حل مشکل کمبود مواد ضدعفونی کننده در مناطق آسیب پذیر، خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت مردمی نشان داد که هر کجا نیرو‌های جهادی، پای کار مردم و رفع مشکلات جامعه حاضر شدند، توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم.
 
معاون تبلیغ شهرستان آمل با اشاره به این که گروه‌های جهادی ظرفیت بسیار بالای برای برون رفت از مشکلات و شرایط سخت هستند، گفت: مسؤولان می‌توانند در بزنگاه‌های مهم و شرایط بحرانی و خطرناک، با بهره‌گیری از ظرفیت نیرو‌های جهادی، دست سودجویان و منفعت‌طلبان را از دامن مردم کوتاه و شرایط را در حالت عادی نگه دارند.
 
وی با بیان این که از نخستین روز‌های شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، گروه‌های جهادی به ویژه طلاب و روحانیان برای خدمات رسانی به مردم و همچنین مراکز درمانیو بیمارستانی به میدان آمدند، بیان داشت: این تلاش‌ها و خدمات شبانه روزی جامعه حوزوی تا پایان شرایط به وجود آمده ادامه خواهد داشت.
 
حجت الاسلام نیکزاد با اشاره به این که طلاب و روحانیان در شرایط سخت همواره در کنار مردم بوده اند، خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و مجاهدت‌های طلاب و روحانیان در روز‌های اخیر بار دیگر صحنه‌ای از مسؤولیت پذیری این قشر تأثیر گذار جامعه را به تصویر کشیده اند.
 
معاون تبلیغ شهرستان آمل با بیان این که به طور حتم با وحدت و همبستگی که این روز‌ها در میان مردم، مسؤولان و همچنین گروه‌های جهادی وجود دارد از مقابله با این بیماری پیروز و سربلند بیرون خواهیم آمد، بیان داشت: حضور پررنگ و گسترده طلاب و روحانیان در ارائه خدمات مطلوب به مردم و مسؤولان صحنه‌های ارزشمندی از وحدت و همبستگی گروه‌های مختلف را نشان می‌دهد.
 
وی با اشاره به این که همراهی روحانیت با مردم همواره تحسین برانگیز بوده است، خاطرنشان کرد: در جریان شیوع این بیماری نیز طلاب و روحانیان لباس خدمت به تن کرده و برای کمک به مردم به صحنه آمدند.
 
حجت الاسلام نیکزاد با تأکید براین که دشمن از این حضور طلاب و روحانیان در کنار مردم عصبانی و ناراحت است، بیان داشت: در طول یک ماه اخیر بدخواهان ملت ایران همه توان خود را به کار گرفتند تا جامعه روحانیت را تضعیف کنند، اما با همراهی مردم و روحانیت این توطئه خنثی و دشمن رسوا شده است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات