۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۵۹۴۹۰۷
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «انقلاب اسلامی، مسائل و راهبردها» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «انقلاب اسلامی، مسائل و راهبردها» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «انقلاب اسلامی، مسائل و راهبردها» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «انقلاب اسلامی، مسائل و راهبردها» اظهار داشت: شناخت و تحلیل صحیح انقلاب اسلامی، از مباحث جدی و محوری در عرصه علوم سیاسی و اجتماعی است که ضرورتی انکارنا‌پذیر دارد.
وی گفت: این کتاب حاصل گردآوری مقالاتی درباره انقلاب اسلامی در سه بخش مبانی، ساختار‌ها و نتایج است.
مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: کتاب حاضر به مسائل انقلاب اسلامی در حوزه داخلی و خارجی و تهدیدات فراروی آن و ارائه راهکار‌ها پرداخته است.
وی به معرفی کتاب «انقلاب اسلامی، مسائل و راهبردها» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته محمدمهدی بهداروند است که جامعه المصطفی العالمیه تهیه شده و در انتشارات مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص) به چاپ رسیده است.
پهلوانی افزود: کتاب «انقلاب اسلامی، مسائل و راهبردها» با ۳۷۶ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۱۷۵۰۰ تومان در سال ۱۳۹۵ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت ۵۰۰۰ تومان منتشر کرده است.
وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند.
برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب می‌توانید اینجا کلیک کنید. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات