۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۵۲۹۶۰۲

واکنش جریان الوفای بحرین به حضور سفیر آمریکا در هیأت عزاداری

جریان الوفای اسلامی بحرین نسبت به حضور سفیر آمریکا در یکی از هیأت های عزاداری منامه واکنش نشان داد.
جریان "الوفاء الاسلامی" بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان الوفای اسلامی بحرین از خیزش مردم در روز عاشورا علیه نظام آل خلیفه که در اعتراض به جنایت های آل خلیفه و ادامه محاصره رهبر شیعیان صورت گرفت، تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: قشرهای مختلف ملت بحرین در روز عاشورا با وجود آماده باش مزدران نظام، تخریب نمادهای عاشورا، فراخوان علما و خطیبان، بازداشت جوانان، بستن مسجد الخواجه و جلوگیری از برگزاری مراسم در شب عاشورا راه و شیوه مقاوم حسینی را در پیش گرفتند.

جریان الوفای اسلامی اظهار داشت: از همه انقلابیان و تظاهرکنندگان که به ندای حسین(ع) لبیک گفته و به سوی شکست محاصره آیت الله عیسی قاسم گام برداشتند، سپاسگزاریم و از آنان می خواهیم به سوی میدان شهدا رفته تا تأکید کنند که انقلاب تا تحقق همه اهداف آن همچنان ادامه دارد.

این جریان درباره حضور سفیر آمریکا در یکی از هیأت های عزاداری در پایتخت بحرین تصریح کرد: دولت آمریکا دشمن امت و ملت است و بدینوسیله می خواهد بر این مساله سرپوش بگذارد. 

الوفای اسلامی ادامه داد: آمریکا از حضور نیروهای موسوم به سپر جزیره در بحرین حمایت کرد و مدعی قانونی بودن این مساله شد، همچنان با سلاح و آموزش نظامی از آل خلیفه حمایت می کند و سازنده داعش، مسؤول اصلی حمایت از آل سعود و عامل جنگ در یمن و تخریب سوریه به شمار می آید./980/ب903/د

ارسال نظرات