۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۴۶۹۳۸۲

سومین سوگواره رسانه‌ای اربعین حسینی برگزار می شود

سومین سوگواره رسانه‌ای اربعین حسینی باهدف معرفی جهانی رویداد عظیم پیاده‌روی اربعین، محفلی را فراهم آورده تا همه علاقه‌مندان از سراسر جهان بتوانند سهمی در تبلیغ شعائر حسینی داشته باشند.
سومین سوگواره رسانه‌ای اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین سوگواره رسانه‌ای اربعین حسینی باهدف معرفی جهانی رویداد عظیم پیاده‌روی اربعین، محفلی را فراهم آورده تا همه علاقه‌مندان از سراسر جهان بتوانند سهمی در تبلیغ شعائر حسینی داشته باشند.

بر اساس این گزارش، مخاطبان می‌توانند عکس‌های حرفه‌ای، عکس‌ با تلفن همراه، فیلم کوتاه، مستند نماهنگ، شعر، داستان کوتاه سفرنامه و خاطره، موشن گرافیک، پوستر، تصویرسازی کتاب کودک و نقاشی کودکان خود را برای شرکت در این همایش ارسال کنند.

گفتنی است، این همایش از ویژگی‌هایی برخوردار است که عبارتند از:

استفاده از ظرفیت‌های گسترده رسانه‌ای برای ثبت و ترویج مفاهیم والای فرهنگ عاشورا و زیارت اربعین،

تشویق و ترغیب هنرمندان برای پرداختن به موضوع‌های مرتبط با فرهنگ عاشورا و زیارت اربعین و فراهم آوردن بستری مناسب برای کشف استعدادهای هنری و ارائه توانمندی‌ها،

ایجاد ارتباط و تبادل تجربه‌های هنری میان هنرمندان علاقه‌مند به موضوع سوگواره،

و اجرای پژوهشی تصویری در بیان عظمت و شکوه و وحدت مسلمانان برای فراهم آوردن محفلی با هدف ثبت سوغات سفر معنوی زیارت اربعین.

شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 15 دی‌ماه سال جاری از وبگاه www.Arbaeenportal.com برای این همایش ارسال کنند./841/303/ب3

ارسال نظرات