۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۲۹۶۲۱
آیت الله رجبی:

مسؤولان در برابر دشمن اقدام قاطع داشته باشند/ تساهل و تسامح مسؤولان سبب جری تر شدن دشمنان می‌شود

عضو جامعه مدرسین با اشاره به بدعهدی های آمریکا در برجام گفت: اگر دشمن در ما احساس ضعف و تساهل و تسامح کند و تصور کند که کوتاه می آییم قطعا زیاده خواهی بیشتری خواهد داشت.
آیت الله رجبی

آیت الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب درباره حرکت غلط نظام سلطه درباره برجام و عکس العمل جمهوری اسلامی گفت: اگر دشمن در ما احساس ضعف و تساهل و تسامح کند و تصور کند که کوتاه می آییم قطعا زیاده خواهی بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: باید با کمال اقتدار در برابر دشمنان خود از جمله استکبار جهانی بایستیم و متناسب با رفتار آن ها عکس العمل نشان دهیم به گونه ای که دشمن از اقدامات گذشته پشیمان شده و طمع اقدامات خصمانه و مشابه از آن گرفته شود.

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) با بیان این که استکبار جهانی با وجود نقض روح و متن برجام ایران را در این عرصه متهم می کند، اظهار داشت: باید عکس العمل به موقع در این زمینه ها وجود داشته باشد نه این که کار را به اندازه طولانی کنند که آثار آن از بین برود.

وی ادامه داد: باید با درایت و قاطعانه با دشمن برخورد شود یعنی مسؤولان باید در عرصه اقدامات جدی پای کار حضور داشته باشند، اگر آن ها پایبند نیستند ما نیز باید قدم هایی برداشته شود تا به وضع قبل از برجام باز گردیم، متأسفانه دولتمردان در برجام دقت لازم را نداشته اند.

آیت الله رجبی با بیان این که باید اقدامات قاطع صورت گیرد تا دشمن بداند که در جریان نقض برجام جدی هستیم، ابراز داشت: اگر به لفظ و پیام اکتفا شود دشمن احساس می کند که در این نقض ها خطری متوجه او نیست و کارهای خصمانه خود را ادامه خواهد داد.

وی عنوان کرد: بنابراین اقدامات مسؤولان باید جدی، قاطع، به موقع و متناسب با نقض عهدی باشد که صورت می گیرد تا دشمن از این فضا سوء استفاده نکند./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات