۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۹۹۷۱۶
با حضور معاون اول قوه قضاییه؛

همایش سالانه طلاب فردوسی سراسر کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ چهارمین همایش سالانه طلاب و فضلای فردوسی سراسر کشور، چهارم فروردین ماه با حضور معاون اول قوه قضاییه در این شهر برگزار می‌شود.
همايش سالانه طلاب فردوسي سراسر کشور
حجت‌الاسلام عباس رضوانی نسب، نماینده طلاب فردوس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: برای چهارمین سال متوالی، همایش بزرگ طلاب و فضلای فردوسی سراسر کشور با موضوع روجانیت و ارتقا فرهنگ دینی در این شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی، معاون اول قوه قضائیه چهارم فروردین ماه در این شهر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رضوانی نسب خاطر نشان کرد: در این همایش مسائل مختلف فرهنگی و تبلیغی طلاب و حوزه‌های علمیه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این همایش از سوی موسسه فرهنگی هنری مشکات فردوس و با میزبانی امام جمعه شهرستان فردوس و طلاب و فضلای مدرسه حبیبیه فردوس برگزار می شود.

مدیر عامل مؤسسه مشکات فردوس، هدف از برگزاری این همایش را آشنایی بیشتر با علمای فردوسی سراسر کشور و اتحاد و همدلی و همفکری جهت امور فرهنگی منطقه در خدمت به اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی و آرمانهای امام خمینی (ره) عنوان کرد.

وی اظهار داشت: حضور طلاب در عرصه‌های فرهنگی و تبلیغی تاثیر فراوانی دارد به همین دلیل تلاش خواهیم کرد با برگزاری جلسات مختلف این موضوع را مورد بحث و بررسی جدی قرار دهیم./917/پ202/ص
ارسال نظرات