۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۹۸۴۰۰

طلاب و روحانیون حوزه علمیه کاشان تحریکات اخیر سران فتنه را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب و روحانیون حوزه علمیه آیت الله یثربی در محکومیت تحرکات اخیر سران فتنه ضمن تعطیلی دروس خود شعار مرگ بر موسوی و کروبی سر دادند.
محکوميت اغتشاش 25 بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ طلاب و روحانیون حوزه علمیه آیت الله یثربی در محکومیت تحرکات اخیر سران فتنه ضمن تعطیلی دروس خود شعار مرگ بر موسوی و کروبی سر دادند.

این روحانیون با سردادن شعارهایی از قبیل "فتنه سبز اموی پیرو خط اموی"، "لعن علی عدوک یا حسین، خاتمی و کروبی و میرحسین"، و "مرگ بر فتنه گران" انزجار و تنفر خود را از سران فتنه اعلام کردند.

همچنین، علما و روحانیون این حوزه با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان "خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست" و "ابوالفضل علمدار خامنه ای نگهدار" بار دیگر حمایت خود را از ولایت مطلقه فقیه و در راس آن رهبر معظم انقلاب بیان کردند.

روحانیون و طلاب حوزه علمیه آیت الله یثربی کاشان در پایان راهپیمایی خود، با به زبان راندن شعارهایی از قبیل "جنایت نفاقی محکوم باید گردد، موسوی و کروبی اعدام باید گردد" و "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن" خواستار شدید ترین مجازات برای سران و عوامل فتنه شدند.

همچنین در ادامه این تجمع اعتراض آمیز یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: هدف از این تحرکات فتنه گرانه جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی ایران به سایر کشورهاست.

حجت الاسلام محمد میرحبیبی ضمن یادآوری روزهای نخستین انقلاب، افزود: در آن دوران نیز جریاناتی این هدف را دنبال می کردند و در این زمینه حرکاتی نیز انجام دادند اما با درایت و هوشمندی امام راحل (ره) با بصیرتی که داشتند توطئه های آنان را خنثی و امروز نیز با بصیرت و رهبری ولی فقیه این جریانات راه به جایی نمی برند.

وی با اشاره به خیزش های انقلابی کشورهای تونس، اردن، یمن و مصر گفت: ملت های مسلمان هم اکنون رهبری ولایت فقیه را پذیرفته اند اما فتنه گران با اقدامات خود در صدد هستند رابطه میان ملت های مسلمان و نظام جمهوری اسلامی را دچار خدشه کنند./965/د102/س
ارسال نظرات