۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۹۸۲۲۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان:

رمز پیروزی ملت ایران پشتیبانی از ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان، رمز پیروزی ملت ایران را پشتیبانی از ولایت فقیه عنوان کرد.
ملت و ولايت، مردم و رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام حمید برازش، رییس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان، صبح امروز در آیین یادواره شهدای این شهرستان، اظهار داشت: دشمنان اسلام، دین و مکتب برای نابودی اسلام پافشاری می‌کنند و دوستان اسلام و دین هم در مقابله با آنها کوتاه نخواهند آمد و این انقلاب را به انقلاب مهدی (عج) خواهند رساند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان با بیان این که عاشورا فرهنگ راهگشا برای عزت اسلام بود و این عزت بزرگ بعد از هزاران سال پایدار است، خاطر نشان کرد: پرچمداران و روشنگران دو مبنای فکری را دیکته کردند که هر دو از عظمت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است.

حجت الاسلام برازش با تاکید بر این که دشمن در کمین بوده و در حال چیدن توطئه های شوم است، تا اسلام و ایران را از عرصه های مهم جهانی محو کند و مانع پیشرفت آن شود، گفت: غرب می‌خواهد اسلام و دیانت در جهان نباشد ولی در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان این مرزو بوم این شعار را دفن کردند.

وی خواسته مردم را اسلام خواهی دانست و افزود: تشخیص ملت بر اصل دین و ولایت است؛ همه توطئه‌های دشمنان اسلام بر این است که ایران اسلامی را تحریم کنند و همان طور که در تمام رسانه های جهان تنها نام یک کشور است که در طول 32 سال تحریم نتوانستند در مورد آن به اهداف شوم خود دست یابند و آن کشور نیز ایران اسلامی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان، رمز پیروزی ملت ایران را پشتیبانی از ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی در عرصه‌های علمی، علوم پیشرفته و هسته‌ای در رتبه های برتر جهان بوده و این سبب نگرانی دشمنان اسلام شده است؛ در طول 32 سال انقلاب اسلامی ملت ایران، همیشه در صحنه بوده است.

حجت الاسلام برازش با اشاره به فتنه پس از انتخابات سال گذشته اظهار داشت: فتنه و فنه‌گران هنوز هم دست از سر اسلام و ایران برنداشته‌اند؛ دشمن از طریق تهاجم فرهنگی و شبیه خون فرهنگی به دنبال ضربه زدن به دین اسلام است و از این طریق می‌خواهد ملت ایران را از فرهنگ شهادت دور کند، در صورتی که این انقلاب با خون شهدا به ثمر رسیده است./945/پ202/ص
ارسال نظرات