۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۹۷۹۴۳
حجت الاسلام آشتیانی:

حمایت ملت ایران، مصری ها را به ادامه قیام تا نتیجه نهایی دلگرم و امیدوار می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حمایت ملت ایران در 22 بهمن از مردم مصر را در ایجاد روحیه امید و دلگرمی آنان مؤثر دانست.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه مراسم راهپیمایی روز 22بهمن در قم، حضور پرشور و وصف ناپذیر مردم ایران در این روز را نشان دهنده بصیرت فوق العاده آنان دانست.

وی با بیان اینکه شور و نشاطی که مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال داشتند با هر سال متقاوت بود، ابراز داشت: با این جمعیتی که ما امروز در قم دیدیم، حماسه نهم دی ماه بار دیگر تداعی شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت ایران در این روز با حضور حماسی و سر دادن شعارهای کوبنده، افزون بر تبعیت از ولی فقیه و تجدید بیعت با امام و آرمان های انقلاب اسلامی، از قیام مردم مصر حمایت نیز کردند.

وی تصریح کرد: حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن و حمایت از مردم مصر در روحیه ملت این کشور اسلامی تاثیر بسزایی دارد و آنها را به ادامه مسیر امیدوارتر می سازد.

حجت الاسلام آشتیانی ابراز داشت: به نظر می رسید قبل از پیام مقام معظم رهبری یک مقدار تظاهرات مردم مصر کمرنگ بود اما بعد از پیام ایشان شور خاصی پیدا کرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم مردم مصر با هوشیاری و بصیرت بتوانند راه خود را با استقامت ادامه دهند و به نتیجه نهایی نیز برسند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت وحدت نیروهای وفادار به انقلاب و ارزش های انقلابی، وحدت با فتنه گران را غیر قابل قبول دانست و ابراز داشت: مقام معظم رهبری جذب حداکثری و دفع حداقلی را مطرح کردند، اما این شعار شامل فتنه گران نمی شود، وحدت با کسانی است که که اصول و آرمان ها را قبول دارند.

حجت الاسلام آشتیانی گفت: وحدت با کسانی که با بیگانگان همدست بودند و عظمت انقلاب را کمرنگ کردند، امکان پذیر نیست. /924/پ202/ص
ارسال نظرات