۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۹۶۵۰۹
سید علی فضل الله:

حادثه تروریستی فرودگاه مسکو محکوم است

خبرگزاری رسا ـ سید علی فضل الله انفجار تروریستی در فرودگاه دامادیدوا در شهر مسکو پایتخت روسیه را محکوم کرد.
سيد علي فضل الله
به گزارش خبرگزاری رسا، سید علی فضل الله، خطیب جمعه شهر بیروت، روز گذشته با صدور بیانیه ای در واکنش به انفجار تروریستی در فرودگاه دامادیدوا در شهر مسکو پایتخت روسیه، این اقدام وحشیانه که برای چندمین بار این کشور رخ می دهد را محکوم کرد و گفت: اسلام این گونه اعمال وحشیانه را محکوم می کند؛ چراکه خون انسان در اسلام محترم است.

وی کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم روسیه و همچنین اتباع دیگر کشور‌ها در حادثه تروریستی فرودگاه شهر مسکو را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت و افزود: مسلمانان و جهان اسلام نیز به نوبه خود بهای سنگین ذهنیت بسته ای را که در پشت این اقدام های وحشیانه قرار دارد و انسان های بی گناه را برای تحقق مقاصد شوم خود هدف قرار می دهد، پرداخته است.

سید علی فضل الله، این دست اعمال تروریستی که در نقاط مختلف جهان اسلام رخ می دهد را نیز محکوم کرد و بر ضرورت تلاش برای تامین حقوق مشروع ملت هایی که از راه های مسالمت آمیز به دنبال دستیابی به حقوق خود هستند، تاکید کرد تا بدین وسیله راه بر کسانی که خشونت را به عنوان ابزار و راهی میانبر برای رسیدن به خواسته های سیاسی و غیرسیاسی خود به کار می گیرند، بسته شود.

گفتنی است که بر اثر انفجار عصر دوشنبه در فرودگاه دامادیدوا در شهر مسکو، پایتخت روسیه، 35 نفر کشته و 168 نفر زخمی شدند. بر اساس اعلام مقام های روسی این امکان وجود دارد که این انفجار انتحاری بوده و شاید چند نفر در این انفجار تروریستی شرکت داشته اند. /981/گ
ارسال نظرات