۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۹۵۲۷۹

جامعه الزهرا از خواهران علاقه‌مند به علوم دینی نام‌نویسی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ جامعةالزهرا(س) از بین خواهران علاقه‌مند به علوم حوزوی در دوره های عمومی و تکمیلی برای سال تحصیلی 91 ـ 90 نام‌نویسی می‌کند.
جامعه الزهرا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پذیرش خواهران علاقه‌مند به علوم دینی در دوره های عمومی و تکمیلی جامعةالزهرا(س) برای سال تحصیلی 91 ـ 90 از 19 دی 1389 آغاز شده و تا 12 بهمن ادامه دارد.
علاقه مندان می‌توانند برای نام نویسی به دفاتر پستی سراسر کشور یا پایگاه اینترنتی جامعه الزهرا به نشانی
www.jz.ac.ir مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، دوره عمومی در سه بخش تمام وقت، نیمه وقت و غیر حضوری دربردارنده 190 واحد درسی است که پس از گذراندن آن مدرک سطح دو به فارغ‌التحصیلان ارائه می‌شود.
داشتن مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی با معدل حداقل 14 و قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه از جمله شرایط بخش عمومی است.

همچنین دوره تکمیلی در دوبخش حضوری و غیر حضوری برگزار خواهد شد. تاریخ اسلام، تعلیم و تربیت اسلامی، تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی و مطالعات اسلامی زنان از گرایش‌های دوره حضوری و تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول و فلسفه اسلامی از گرایش‌های دوره غیر حضوری است.

داشتن مدرک سطح دو یا مدرک کارشناسی مرتبط، قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه از جمله شرایط دوره تکمیلی است. به فارغ‌التحصیلان این دوره مدرک سطح سه اعطا می‌شود.

آزمون ورودی دوره عمومی و تکمیلی جامعه الزهرا(س) ‌ساعت 9 صبح روز جمعه، دوم اردیبهشت 1390 در مراکزی که داوطلب در زمان ثبت نام انتخاب کرده است برگزار می شود.
کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ شنبه، 27 فروردین از طریق پایگاه اینترنتی جامعة الزهراء (س) به نشانی
www.jz.ac.ir قابل دریافت است.

اسامی قبول شدگان در آزمون و زمان مصاحبه آنان در تاریخ 25 اردیبهشت 1390 در پایگاه اینترنتی جامعه الزهرا اعلام می‌شود./916/پ202/ع

ارسال نظرات