۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۹۵۲۳۳
در حاشیه دیدار مقام معظم رهبری با مردم قم؛

زنده کردن یاد علمای درگذشته از سوی رهبر انقلاب

خبرگزاری رسا ـ صبح امروز پس از پایان دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم قم در سالروز 19 دی، جمعی از علما و مسئولین استان قم به صورت خصوصی با ایشان دیدار کردند.
ديدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز 19 دي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا صبح امروز 19 دی، هزاران تن از مردم قم و جمعی از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت سالگرد قیام 19 دی 56 به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای شتافتند.

بر اساس این گزارش در حاشیه این دیدار و پس از پایان دیدار عمومی، برخی از علما و مسئولان حاضر، به صورت خصوصی به گفت و گو با رهبر معظم انقلاب پرداختند. در این دیدار، مقام معظم رهبری از حضور انبوه مردم انقلابی قم و علما در این هوای سرد و بارانی و جاده های لغزنده تشکر و قدردانی کردند.

همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی به گرامیداشت یاد علما و روحانیانی که سابقا در دیدارهای 19 دی حضور داشتند و هم اکنون دار فانی را وداع گفته اند پرداختند.

حضرت آیت الله خامنه ای در سخنان خود در این جمع از برخی علما و درگذشتگان از جمله آیات و حجج اسلام مرحومان بدلا، بنی فضل، دیباجی، سعید اشراقی و حسین ایرانی نام برده و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

گفتنی است رهبر معظم انقلاب در سخنرانی امروز خود در سالروز قیام 19 دی سال 56، از حضور و استقبال حماسی  مردم قم در سفر اخیر ایشان به قم یاد کرده و آن را موجب حیرت و سرخوردگی دشمنان دانستند.902/ پ/ج
ارسال نظرات