۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۹۴۳۴۶

همایش بصیرت دینی، پایداری و استقامت در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بصیرت دینی، پایداری و استقامت با حضور دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در تبریز برگزار شد.
بصيرت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همایش بصیرت دینی، پایداری و استقامت، روز گذشته با حضور دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در تالار معلم تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام سیدرضا تقوی، دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، با بیان این‌که بصیرت لازمه حرکت در فضای غبارآلود فتنه است، اظهار داشت: دشمنان با حمایت از فتنه گران داخلی و راه اندازی جنگ نرم، کوشیدند تا ارزش های انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرند، غافل از این‌که مردم بصیر ایران پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی با بیان این‌که فتنه هشت ماهه دشمنان با برنامه‌ریزی و پیش بینی شده بود، خاطر‌نشان کرد: اگر رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مردم همیشه در صحنه نبود، منافقان و فتنه‌گران خون تمام شهدای انقلاب و علمای مجاهد را پایمال کرده بودند.

حجت الاسلام تقوی با بیان این‌که هدف اصلی فتنه‌گران ضربه به رهبری نظام و تضعیف باورهای دینی مردم بود، گفت: پیام مهم حماسه 9 دی بصیرت دینی امت اسلامی و پیچیده شدن طومار فتنه‌ها بود.

دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این‌که حماسه 9 دی نظام اسلامی را بیمه کرد، خطاب به معلمان و دبیران حاضر در همایش گفت: معلمان باید بصیرت خود را افزایش دهند تا شاگردانی که تربیت می شوند، بصیر به بار آیند.

حجت الاسلام تقوی ادامه: دشمن‌شناسی پیش نیازهایی مانند سنگر‌شناسی، اسلحه‌شناسی و برنامه‌شناسی است که باید با برنامه‌ریزی دقیق در بین آحاد مردم نهادینه شود.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه عقاید دینی ملت ایران گفت: دشمن‌شناسی لازمه تشخیص حق از باطل است، شیطان، نفس و منافقین دشمنان اصلی انسان به شمار می‌روند که هر یک به نوبه خود در مقاطعی به دنبال غرق انسان در معاصی هستند.

همچنین پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورا در سخنانی اظهار داشت: مزدوران فتنه‌گر، سال گذشته در ایام عزاداری حضرت اباعبدلله الحسین(ع) حرمت این ایام را شکستند؛ اما مردم ولایتمدار و عاشورایی در روز 9 دی چنان درسی به فتنه‌گران دادند که در همیشه تاریخ ماندگار شد.

پورجمشیدیان تصریح کرد: مردم با حضور مقتدرانه در راهپیمایی سال گذشته کمر فتنه را شکستند و امسال نیز باید در تجمع نهم دی که روز بصیرت دینی نامگذاری شده حضور پر شکوه داشته باشیم./935/پ202/س
ارسال نظرات